اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خیرین عملکرد درخشان و چشمگیری در آموزش و پروش دارند

استاندار استان مرکزی گفت: خیرین عملکرد درخشان و چشمگیری در آموزش و پروش دارند و باید در این خصوص جشنواره‌ای با موضوع تجلیل از آنها برگزار شود تا از زحمات آنها قدردانی شود.

خیرین عملکرد درخشان و چشمگیری در آموزش و پروش دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید علی آقازاده ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهید مطهری(ره) و روز معلم یک ضرورت است اما با توجه به شیوع کرونا و محدودیت‌های به وجود آمده باید مراسمی در شأن جایگاه معلمی برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: خیرین عملکرد درخشان و چشمگیری در آموزش و پروش داشتند که باید در این مورد هم جشنواره‌ای با موضوع تجلیل از آنها برگزار شود تا از زحمات آنها قدردانی شود.

استاندار استان مرکزی با اشاره به قرمز بودن استان در شرایط کرونایی بیان کرد: با توجه به محدودیت و تعطیلی‌ها مدارس با حضور ۳ نفر از کادر مدیریتی و پرسنل خدماتی فعالیت می‌کنند و تعطیل مطلق نیستند.

آقازاده پیرامون برنامه‌های هفته معلم گفت: در شرایط کرونایی مراسم تکریم و گرامیداشت معلمان باید در به صورت مجازی برگزار شود که می‌طلبد جزئیات و سازو کار مراسم از سوی آموزش و پرورش و دفتر اجتماعی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تدوین شود.

وی بر لزوم حل مشکلات صنفی و حقوقی معلمان تأکید کرد و ادامه داد: بر اساس لایحه اخیر وزارت آموزش و پرورش مبنی بر مستثنی کردن پرسنل امور اداری از  برخی مساعدت‌ها نیز باید مکاتباتی با وزیر و رئیس‌جمهور در خصوص اصلاح این لایحه صورت گیرد.

استاندار مرکزی خواستار برگزاری جشنواره تکریم خیرین مدرسه‌ساز پس از برگزاری انتخابات خردادماه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی نیز گفت: در شرایط قرمز به هیچ عنوان کلاس حضوری در مدارس استان وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول