اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اوج‌گیری دوباره شیوع کرونا درکهگیلویه و بویراحمد/ بستری 466 نفر در بیمارستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.

اوج‌گیری دوباره شیوع کرونا درکهگیلویه و بویراحمد/ بستری 466 نفر در بیمارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان به 498 نفر خبر داد و گفت:  متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 7 هم استانی بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند.

پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 466 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که 110 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 22 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 29919  نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از 1051 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود 47 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد، گچساران، دنا و مارگون بود. همچنین از 838 نمونه رپید تست 25 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، بهمئی و لنده هستند.

دکتر یزدان پناه  تصریح کرد: روند افزایشی کرونا در استان از اسفند ماه شروع و همزمان با سفر ها و جابجایی های گسترده نوروزی شهروندان به استان شتاب گرفته و در مسیر صعودی قرار دارد.

 یزدانپناه گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های  بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول