اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آسیب جدی کرونا به روح و جسم دانش‌آموزان تهرانی

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه کرونا آسیب‌های جدی را به دانش‌آموزان از نظر روحی و جسمانی وارد کرده است، گفت: در مهرماه ۱۴۰۰ شرایط جدیدی در مدارس رقم خواهد خورد چرا که نحوه فعالیت مدارس تغییر پیدا می‌کند و نوع آموزش‌ها نیز عوض می‌شود تا دانش‌آموزان از محیط مدرسه لذت ببرند.

آسیب جدی کرونا به روح و جسم دانش‌آموزان تهرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پروژه‌های ورزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در دبستان دخترانه شاهد ریحانه النبی(س)، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان امیدوارم با اعمالی که در این ماه پر خیر و برکت انجام می‌دهیم به انسان وارسته تبدیل شویم.

وی با بیان اینکه امروز کرونا دنیا را به هم ریخته است، گفت: در ایران ۱۵ میلیون دانش آموز مخاطب آموزش و پرورش بود که از اسفند ۹۸ با شیوع کرونا نوع آموزش عوض شد و به سمت مجازی پیش رفتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه قبل از ویروس کرونا معلمان، دانش‌آموزان و عوامل اجرایی در مدارس حضور پیدا می‌کردند و به کسب علم و دانش می‌پرداختند، ادامه داد: در هیچ جای دنیا هیچ نهاد و سازمانی به خاطر ویروس کرونا روش و فعالیت‌های خود را تغییر نداد.

صیدلو با بیان اینکه روش‌های آموزشی در ایران عوض شده است، تصریح کرد: بعد از اتمام کرونا بی‌شک نوع فعالیت‌های آموزشی نیز عوض می‌شود چرا که در فضای مجازی تجربه جدیدی کسب کرده‌ایم.

وی بیان کرد: حضور دانش‌آموزان در کنار یکدیگر باعث می‌شود تا به رشد و شکوفایی، تعالی همچنین شادی و نشاط دست پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ابراز کرد: بعد از کرونا اولویت مدارس پرداختن به تربیت بدنی، سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان خواهد بود، موضوع مهم‌تر از سلامت دانش‌آموزان در مدارس نخواهیم داشت چرا که کرونا آسیب‌های جدی را به دانش‌آموزان از نظر روحی و جسمانی وارد کرده است.

صیدلو خاطرنشان کرد: کرونا باعث شد مدیران، معلمان و دانش آموزان از مدارس دور شوند، آموزش از راه دور و فصای مجازی برای آموزش و پرورش در ابتدا بسیار سخت بود ولی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مقام عالی وزارت آموزش در فضای مجازی و پیام رسان شاد به خوبی انجام شد و اطلاعات همه همکاران و دانش آموزان در این پیام رسان ثبت شده است.

وی در ادامه به نحو فعالیت آموزش و پرورش به بعد از کرونا اشاره کرد و گفت: باید خود را برای بعد از کرونا آماده کنیم چرا که همه چیز عوض شده است و نوع آموزش در دوران کرونا تغییرات چشمگیری پیدا کرده‌ است و جامعه اولیا و معلمان خود را برای بعد از کرونا آماده کرده‌اند، مدارس باید به محلی برای شاد بودن، زندگی کردن در کنار یکدیگر و نشاط شادابی تبدیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ابراز کرد: در مهرماه ۱۴۰۰ شرایط جدیدی در مدارس رقم خواهد خورد چرا که نحوه فعالیت مدارس تغییر پیدا می‌کند و نوع آموزش‌ها نیز عوض می‌شود تا دانش‌آموزان از محیط مدرسه لذت ببرند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول