اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دلیل کندی کار پرونده‌‌های زلزله در بانک‌های سی‌سخت/شرط ارائه تسهیلات بیشتر+فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اخذ و ارائه تسهیلات جدید در نظر گرفته شده از سوی معاون اول رئیس جمهور برای زلزله‌زدگان سی‌سخت منوط به تسریع در ساخت و ساز است.

دلیل کندی کار پرونده‌‌های زلزله در بانک‌های سی‌سخت/شرط ارائه تسهیلات بیشتر+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، مدیرکل مدیریت بحران استانداری به همراه جنتی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ستاد بازسازی زلزله شهرستان دنا از بانک‌های عامل طرف قرارداد با ستاد زلزله دیدار و بر نحوه چگونگی و روند کاری آنها نظارت کردند.

محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری در گفت‌وگو با فارس در حاشیه این بازدید اظهار کرد: به همراه مدیرکل بنیاد مسکن و رئیس ستاد بازسازی زلزله شهرستان دنا از بانک‌های عامل سی‌سخت بازدید کردیم تا علت عدم پیشرفت و کندی کار را از نزدیک ببینیم که مشکلات متعددی وجود داشت.

وی گفت: از جمله اینکه متقاضیان تسهیلات زلزله بایدجدی تر پیگیر پرونده خود باشند و گاها پروسه کاری در بانک را به تأخیر می‌اندازند که باید اعلام کنیم مردم زلزله‌زده شهر سی‌سخت لازم در اسرع وقت پیگیر پرونده‌ های خود و پروانه ساخت و سایر مجوزات لازم در رابطه با بهسازی منازل خود باشند تا ما هم بتوانیم نسبت به جذب تسهیلات بیشتر برای شهروندان سی‌سختی اقدام کنیم.

محمدی اظهار داشت: پرونده هایی که به بانک‌ها ارسال می شود گاها متقاضیان وام برای ضامن زنجیره ای با مشکل روبه رو شدند که از این پس مقرر گردید  پرونده‌های ارسالی به بانک‌ها به صورت فامیلی و خانوادگی ارسال گردد تا متقاضیان وام برای ضمانت زنجیره‌ای راحت باشند و روان‌تر و بهتر تسهیلات خود را دریافت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: با توجه به سفر دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به شهر سی‌سخت و قول و مساعدت‌های داده شده در رابطه با افزایش تسهیلات مجدد، مردم شهر سی‌سخت باید بدانند که این تسهیلات منوط به ساخت و ساز و پیشرفت فیزکی کار است چرا که در صورت پیشرفت کار مجموعه استانداری و ستاد بحران با درخواست به دولت زمینه اخذ تسهیلات مجدد را فراهم خواهند کرد.

 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول