اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

درخواست دانشجویان از شورای امنیت ملی / پاسخ محکمی به اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بدهید

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بیانیه‌ای درباره حادثه سایت هسته‌ای نطنز و ادعای رسانه‌های صهیونیستی از اعضای شورای عالی امنیت ملی خواست که پاسخی قاطع به این اقدامات داده و بازیچه سیاسی کاری و ملاحظه گری بعضی دولتمردان نشوند.

درخواست دانشجویان از شورای امنیت ملی / پاسخ محکمی به اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بدهید

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بیانیه‌ای در باره حادثه اخیر سایت هسته‌ای نطنز و ادعای رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد: آیا  شورای عالی امنیت ملی، یعنی اصلی ترین مسئول برقراری امنیت در کشور، باز هم به دلیل برهم نخوردن یا خدشه دار نشدن مذاکرات ، دوباره صبر به اصطلاح استراتژیک را مد نظر قرار داده وقرار نیست پاسخی به این حملات بدهد؟

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

« فمن اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ »

دیروز متاسفانه بار دیگر سایت هسته‌ای نطنز، که حاصل خون دل و تلاش شبانه روزی جوانان نخبه این مرزوبوم است، مورد حمله سایبری قرار گرفت. سایت های صهیونیستی مدعی این شدند که حمله به سایت نطنز،کار موساد بوده و آن ها نیز این عمل خرابکارانه را وقیحانه بر عهده گرفتند.

 پس از شهادت مظلومانه شهید فخری زاده، بارها حرف از انتقام یا مقابله به مثل زده شد اما بی تفاوتی وعدم پاسخ قاطع و محکم در جواب این اقدامات باعث شد که نه تنها دشمن دست از اینگونه اقدامات برندارد بلکه روز به روز گستاخ تر و جری تر بشود و شاهد این مدعا هم همین حمله سایبری اخیر !

آیا  شورای عالی امنیت ملی، یعنی اصلی ترین مسئول برقراری امنیت در کشور، باز هم به دلیل برهم نخوردن یا خدشه دار نشدن مذاکرات ، دوباره صبر به اصطلاح استراتژیک را مد نظر قرار داده وقرار نیست پاسخی به این حملات بدهد؟

پاسخ ندادن و مقابله به مثل نکردن با چنین اقداماتی، موجب تضعیف امنیت ملی و به خطر افتادن سرمایه های این کشور می شود و به همدست رژیم جعلی صهیونیستی، آمریکا این امکان را می دهد که خواسته های نامشروع خود را بار دیگر بر مذاکرات تحمیل کند، و صحبت از رفع تحریم های ضد برجامی ونه رفع کل تحریم ها بزند. 

و اما جمله ای هم خطاب به رئیس شورای عالی امنیت ملی:

آقای روحانی، اتفاقات تلخی که در روزهای اخیر و این 8 سال در حوزه هسته ای در کشور عزیزمان رخ داده است ، تنها گویای یک مطلب است و آن اینکه چرخ سانتریفیوژ و حتی چرخ اقتصاد و معیشت با آنچه شما تعامل با جهان می نامید، نمی چرخد.

شاید از دلایل اصلی چنین اتفاقاتی دیپلماسی ذلتی است که در دوران هشت ساله شما و وزارت آقای ظریف رخ داده است. بدانید تنها راه مقابله با چنین اقداماتی، دیپلماسی قدرت در برابر کسانی است که نه تنها با قدرت هسته ای ایران، بلکه با موجودیت آن مشکل دارند.

و در پایان؛ ما دانشجویان دانشگاه تهران از اعضای شورای عالی امنیت ملی خواستاریم که پاسخی قاطع که برابر این حملات وقیحانه داده و بازیچه سیاسی کاری و ملاحظه گری بعضی دولتمردان نشوند؛ زیرا هشت سال است که  پیشرفت کشور را معطل مذاکره نگاه داشته اند وهر بار با ارسال پیام ضعف باعث شده صدمات جبران ناپذیری به کشور شده اند.

والسلام علی من التبع الهدی

انتهای پیام/
 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول