اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حمایت از کسب‌کارها و مشاغل آسیب دیده از کرونا در خوزستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از صدور ابلاغیه معاون اقتصادی رئیس جمهور خطاب به جمعی از وزیران کابینه و رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت حمایت از کسب و کارها و مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا در خوزستان خبر داد.

حمایت از کسب‌کارها و مشاغل آسیب دیده از کرونا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید نور الله حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از صدور ابلاغیه معاون اقتصادی رئیس جمهور خطاب به جمعی از وزیران کابینه و رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت حمایت از کسب و کارها و مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا در خوزستان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، حمایت‌های اقتصادی در خصوص کسب و کارهای آسیب دیده دوران کرونا در استان خوزستان شامل حمایت‌های مالیاتی، بانکی، بیمه‌ای و سایر حمایت‌ها از جمله تمدید مهلت بازپرداخت ها میشود.

وی افزود: تسهیلات در نظر گرفته شده بانکی جهت مشاغل و کسب و کارهای غیردولتی به شدت آسیب دیده، به اجبار تعطیل یا محدود شده در استان خوزستان شامل گروه‌های دو، سه و چهار به ازای هر فرد شاغل در بنگاه اعم از بیمه شده و یا فاقد بیمه، مبلغ ۱۲ میلیون تومان بوده و با نرخ سود ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت تسهیلات بصورت ۲۴ ماهه به همراه سه ماه دوره تنفس به متقاضیان ارائه میشود.

حسن زاده تصریح کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند که در سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: ضمنا مشاغلی که در مراحل قبل موفق به دریافت تسهیلات حمایتی کرونا شده‌اند، امکان دریافت مابه تفاوت مبلغ فوق را خواهند داشت.

حسن زاده عنوان کرد: همچنین در همین راستا چهارمین جلسه بررسی موانع و مشکلات پرداخت تسهیلات نیز باحضور بانک‌های عامل و تعدادی از سازمانهای اجرایی مسوول صنوف آسیب دیده برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اذعان کرد: در این نشست مقرر شد به فوریت با سازمانهای اجرایی به خصوص سازمان صنعت و معدن، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی مشکلات پیش آمده در نحوه ثبت نام صنوف مختلف بررسی و مرتفع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول