اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رشد 4.5 برابری صدور سند کاداستری در سال ۹۹ نسبت به چهل سال گذشته

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از رشد ۴.۵ برابری صدور اسناد کاداستری در سال ۹۹ نسبت به چهل سال گذشته خبر داد.

رشد 4.5 برابری صدور سند کاداستری در سال ۹۹ نسبت به چهل سال گذشته

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه به ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته این سازمان پرداخت و از رشد ۴.۵ برابری صدور اسناد کاداستری در سال ۹۹ نسبت به چهل سال گذشته خبر داد.

وی در همین زمینه افزود: میزان صدور اسناد کاداستری در سال ۹۷، ۱۱ میلیون هکتار، در سال ۹۸، ۸ میلیون هکتار و در سال گذشته با یک جهش قابل توجه به ۴۷ میلیون هکتار رسید.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین از تثبیت ۵۴ میلیون هکتاری اراضی در سال ۹۹ خبر داد که به گفته او، این رقم در سال ۹۸، ۲۴ میلیون هکتار بوده که با رشد تقریباً ۲ برابری مواجه شده است.

خداییان یکی از ملزومات اجرای طرح کاداستر را تهیه و به روزرسانی نقشه پوششی کل کشور عنوان کرد که مستلزم عکسبرداری هوایی و عملیات فنّی تطبیق تصاویر بوده و از به کارگیری شرکت‌های دانش بنیان برای قطعه بندی کشور به ۵ بخش و تهیه این نقشه در سال جاری خبر داد.

خداییان از وصول ۲۶۰ هزار میلیارد تومانی معوقات بانکی توسط سازمان متبوعش در سال گذشته توسط سازمان ثبت و رشد ۱۴۲ درصدی این رقم نسبت به سال ۹۸ نیز خبر داد و افزود: ۶۰۰ هزار پرونده اجرا در سال ۹۹ مختومه شد و این در حالی است که تمام مراحل مربوط به این موضوع الکترونیکی انجام شده است.
 
انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول