اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سوت‌زنی| شهردار: طرح مناسب‌سازی معابر قروه اواخر ماه جاری اجرایی می‌شود

شهردار قروه گفت: طرح مطالعاتی مناسب‌سازی معابر قروه برای رفاه معلولان از اواخر فروردین ماه جاری اجرایی می‌شود.

سوت‌زنی| شهردار: طرح مناسب‌سازی معابر قروه اواخر ماه جاری اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس برای پیگیری سوژه‌های مردم راه‌اندازی شد و تاکنون بیش از 31 هزار سوژه مردمی برای پیگیری روی این سامانه ثبت شده است.

سامانه «فارس من» ظرفیتی است که مردم به عنوان سردبیر خبرگزاری فارس مطالبات و مشکلات خود را مطرح می‌کنند و این رسانه موضوع را پیگیری کرده و نتیجه را نیز از طریق همین رسانه اطلاع‌رسانی می‌کند.

«معابر برای تردد معلولین شهرستان قروه کردستان مناسب‌سازی نشده است»، عنوان مطلبی است که تعدادی از مخاطبین خبرگزاری فارس از این رسانه خواسته‌اند تا آن را پیگیری کنند. در این مطلب عنوان شده است که، بنده از طرف انجمن حمایت از معلولین باران شهرستان قروه بهتون پیام میدم، هیچ مکان عمومی برای معلولین در فضای شهرستان قروه مناسب‌سازی نشده است، پیگیر هم می‌شویم هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد. لطفاً پیگیری کنید.

شهردار قروه در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه اظهار داشت: معابر اصلی و فرعی این شهرستان که در آن امکان تردد معلولان وجود ندارد بررسی شده و طرح مطالعاتی آن نیز برای مناسب‌سازی در دستور کار شهرداری قروه گرفته است.

عباس سنتی در ادامه اظهار داشت: مناسب‌سازی معابر قروه از اواخر فرودین ماه سال‌جاری اجرا خواهد شد و بر اساس این طرح تمام نقاطی که امکان تردد برای معلولان را محدود کرده است اصلاح خواهد شد و این قشر از جامعه اطمینان داشته باشند مجموعه شهرداری قروه سعی در بر طرف کردن مشکلات آنها است.

وی در ادامه با اشاره با سایر کمبود امکانات معلولان در قروه تصریح کرد: در صورت نیاز جامعه معلولان قروه می‌توانند با اعلام درخواست کلی نیاز خود را از شهرداری مطالبه کنند و ما نیز بعنوان دستگاه خدمت‌رسان آماده رسیدگی به نیاز آنها هستیم.

سنتی با اشاره به وضعیت پارک‌ها و اماکن تفریحی قروه نیز گفت: شهرداری آماده ارائه هر گونه پیشنهاد و درخواستی از سوی جامعه معلولان قروه برای نصب و تجهیز وسایل ورزشی و بازی در پارک‌ها و امکان تفریحی این شهرستان است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول