اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حاشیه بازی سپاهان و نفت مسجدسلیمان| خوش و بش استقلالی‌های سابق با فکری/ اعتراض سپاهانی‌ها به اتلاف وقت بازیکنان نفت

دیدار تیم‌های سپاهان و نفت مسجدسلیمان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار که این دیدار حواشی به همراه داشت.

حاشیه بازی سپاهان و نفت مسجدسلیمان| خوش و بش استقلالی‌های سابق با فکری/ اعتراض سپاهانی‌ها به اتلاف وقت بازیکنان نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان در هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار حواشی نیز به دنبال داشت.

حواشی:

* بازیکنان هر ۲ تیم در هنگام ورود به زمین به شهید صیاد شیرازی ادای احترام کردند.

* پیش از شروع بازی محرم نویدکیا و کادر فنی سپاهان به سمت نیمکت نفت رفتند و با کادر فنی نفت مسجدسلیمان رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند.

* امید نورافکن و سجاد شهباززاده از سپاهان پیش از شروع بازی با محمود فکری خوش و بش کردند؛ نیما انتظاری و فرید بهزادی‌کریمی نیز از نفت به سمت نیمکت سپاهان رفتند.

* رضا میرزایی که برای این دیدار در لیست سپاهان حضور ندارد و محمد محبی که محروم است، در جایگاه ویژه ورزشگاه نقش‌جهان حضور دارند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* دروازه‌بان نفت در همان دقیقه ابتدایی بازی دچار مصدومیت شد و بازی برای لحظاتی متوقف شد؛ دروا‌زه‌بان نفت بعد از حضور کادر پزشکی در زمین به بازی ادامه داد.

* محمود فکری سرمربی نفت برای دومین‌بار است که در اصفهان حاضر می‌شود، فکری در بازی قبلی و در حالی که روی نیمکت استقلال نشسته بود با نتیجه ۲ بر صفر به سپاهان باخت.

* شایان مصلح نیز که به دلیل مصدومیت در ترکیب سپاهان قرار نداشت، در ورزشگاه حضور پیدا کرد و بازی را از نزدیک مشاهده کرد.

* به دلیل مشکلاتی که بین نیروی انتظامی و صدا و سیمای اصفهان در هنگام ورود به ورزشگاه رخ داده است، این دیدار تنها با 2 دوربین روی آنتن زنده شبکه اصفهان رفته است.

* از شروع نیمه دوم پرژکتورهای ورزشگاه نقش‌جهان روشن شدند و بازی زیر نور مصنوعی ادامه پیدا کرد.

* در دقیقه 63 بازیکن نفت مسجدسلیمان دچار مصدومیت شد و توپ در دست سپاهانی‌ها بود که با سر و صدای زیاد کادر فنی نفت، پورقاز توپ را به بیرون زد.

* در نیمه دوم سرمربی هر 2 تیم به صورت ایستاده و از کنار زمین بازی را مشاهده و نکات را به بازیکنان منتقل کردند.

* در دقایق پایانی نیمه دوم حاج‌صفی از سپاهان خطا انجام داد که با اعتراض شدید محمود فکری به داور همراه بود؛ فکری اعتقاد داشت داور باید به حاج‌صفی کارت زرد نشان می‌داد.

* در لحظات پایانی بازی 3 بازیکن نفت به صورت همزمان روی زمین افتادند که اعتراض بازیکنان سپاهان نسبت به اتلاف وقت بازیکنان نفت را در پی داشت.

* در لحظات پایانی حسرت و حرص و جوش‌های بازیکنان مصدوم و محروم سپاهان که در جایگاه ویژه حضور داشتند بیشتر شد.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول