اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تشریح برنامه سالانه فدراسیون پهلوانی در حضور وزیر ورزش/ وعده سلطانی‌فر برای تامین بودجه

دومین نشست مسئولان سه فدراسیون ورزشی با حضور مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) جهت ارائه برنامه های سال 1400 برگزار شد.

تشریح برنامه سالانه فدراسیون پهلوانی در حضور وزیر ورزش/ وعده سلطانی‌فر برای تامین بودجه

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین نشست مسوولین فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، ورزش های همگانی و ورزش های روستایی و عشایری با حضور دکتر مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) جهت ارائه برنامه های سال 1400 برگزار گردید.

در این نشست که صبح امروز دوشنبه 23 فروردین ماه 1400 با هدف ارائه برنامه های سال جاری فدراسیون در محل وزارتخانه برگزار شد، سیدعبدالحمید احمدی (معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان) و ژاله فرامرزیان (معاون محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان) نیز حضور داشتند.

در این نشست باران چشمه ضمن ارائه برنامه  های سال 1400 در حوزه های مسابقاتی، فرهنگی، آموزشی و ... به همراه برآورد هزینه و بودجه مورد نیاز در خصوص اهم مشکلات، موانع و چالش های موجود در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، گزارش مسبوطی را به استحضار مقام عالی وزارت ورزش و جوانان رساند.

از جمله مهمترین برنامه های سالجاری فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی می توان به رویداد های ورزشی و مسابقاتی در مقاطع نونهالان، نوجوانان جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان (در مجموع 35 برنامه)، برگزاری مسابقات کشورهای محور مقاومت یادواره پهلوان شهید سپهبد پاسدارحاج قاسم سلیمانی، برگزاری رویدادهای آموزشی شامل: دوره های مربیگری، داوری، مدرسی، مرشدی، نشست های کمیته های تخصصی و فنی ( در مجموع 34 برنامه)، برنامه هفته فرهنگ پهلوانی، برگزاری رویدادهای فرهنگی شامل پدران گود، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از پیشکسوتان و نخبگان ورزشی، برگزاری یادواره ی شهدای ورزش زورخانه ای، حضور در مناسبت های مختلف در طول سال، فضا سازی اماکن ورزشی، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، ایجاد موزه ملی ورزش زورخانه ای و باستانی در آکادمی و زورخانه ملی شهید فهمیده، تعمیر و مرمت زورخانه ملی شهید فهمیده، تعمیر و مرمت ساختمان شماره یک فدراسیون به عنوان آکادمی و خوابگاه و ... اشاره کرد.

در این نشست سلطانی فر ضمن اعلام حمایت از برنامه های فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش کشور تشنه اخلاق پهلوانی و جوانمردی است. در سال جاری این امر باید سرلوحه همه کارها قرار گیرد و ارزش های پهلوانی و جوانمردی می بایست در کل ورزش کشور حاکم شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی است، افزود: باید تحول فرهنگی در مجموعه ورزش کشور ایجاد شود و در تلاش باشیم تا بنیان های اخلاق اسلامی، جوانمردی و اصول پهلوانی که در ورزش زورخانه ای موجود می باشد را در جامعه ورزش کشور تعمیم و تحکیم بخشیم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر ایجاد عدالت، توزیع عادلانه امکانات و ... عنوان کرد: باید این مهم سرلوحه امور قرار گیرد و ضمن برنامه ریزی های دقیق و تعامل سازنده با صدا و سیما و حمایت رسانه ملی، راه را بتوان برای همگانی کردن و ترویج روح پهلوانی و جوانمردی در جامعه هموار بنماییم.

سلطانی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: متناسب با برنامه های فدراسیون ها بودجه مورد نیاز تامین خواهد شد و در سال‌جاری رشد قابل توجهی را در این زمینه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول