اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازدید از مرکزی که آمبولانس‌ها را اورژانسی سرپا می‌کند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از مرکز بازسازی و بهسازی خودروهای اورژانس در جریان مسائل مرتبط با بازسازی خودروهای اورژانس قرار گرفت.

بازدید از مرکزی که آمبولانس‌ها را اورژانسی سرپا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی طغیانی با انتشار یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی خود از حضور در مرکز بازسازی و بهسازی خودروهای اورژانس اصفهان خبر داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از این مرکز، نسبت به مسائل مرتبط با بازسازی خودروهای اورژانس اصفهان مطلع شد.

 

وی با اشاره به اینکه توانمندی جوانان و صنعتگران اصفهانی سبب شده است تا وابستگی کشور به ارز کاهش یابد، افزود: بازدید از توانمندی‌های صنعتی اصفهان من را به این باور رسانده است که مانع‌زدایی از روند فعالیت صنعتگران و متخصصان اصفهان می‌تواند مسائلی نظیر اشتغال و بیکاری را در اصفهان برطرف کند و در این زمینه نقش مدیران اجرایی استان بسیار زیاد است.

طغیانی با اشاره به خودروهای اورژانس حاضر در این مجموعه از استان‌های دیگر عنوان کرد: باید از جوانان و مسؤولان اورژانس اصفهان به جهت همت و پیگیری و خودباوری‌شان قدردانی کرد و از فعالیت‌هایشان جهت گسترش و اشتغال زایی بیشتر هم حمایت کرد چراکه این‌گونه مشاغل به سبب ظرفیتی مانند شهرک امیرکبیر اصفهان می‌تواند منجر به یک هم‌افزایی و ارزش‌آفرینی مضاعف شود و حتی در یک چشم انداز بلند مدت، علاوه بر برآورده کردن نیازهای کشور، از خارج کشور نیز سفارش‌گیری داشت.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن گلایه از فرآیندهای صدور مجوز و بی‌توجهی مدیران نسبت به برداشتن موانع و بروکراسی‌های زیاد اداری‌شان افزود: تحقق شعار امسال در اصفهان ضرورت بیشتری دارد زیرا خود تحریمی در استان اصفهان بیشتر از جاهای دیگر دیده می‌شود و یک نمونه آن بی‌توجهی به مکان چنین مرکزی است و حتماً مسائل و مشکلات این مجموعه را از مدیران استانی و کشوری پیگیری خواهم کرد تا با گسترش این زمینه اشتغال‌زایی و توسعه این مرکز نیز صورت گیرد.‌

همچنین در این بازدید که مسؤولان اورژانس استان نیز حضور داشتند، علیرضا قاسمی، معاون فنی و عملیات اورژانس اصفهان با اشاره به جایگاه اصفهان در بازسازی و بهسازی خودروهای اورژانس اظهار داشت: به‌واسطه همین جایگاه ممتاز اصفهان در صنعت، خودروهای اورژانس از غالب نقاط کشور جهت تعمیر و بهسازی به این مرکز منتقل می‌شوند لذا توجه مسؤولان اصفهان به این امر ضروری است.

انتهای پیام/۶۳۳۱۹/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول