اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ثبت ۳ فوتی کرونایی در بوشهر/ روند بستری‌ها همچنان افزایشی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت ۳ فوتی کرونایی در این استان خبر داد.

ثبت ۳ فوتی کرونایی در بوشهر/ روند بستری‌ها همچنان افزایشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر میزان ابتلای به کرونا در استان بوشهر افزایشی بوده است و در سال جاری بیشترین تعداد ابتلای روزانه را داشته‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون ۲۸ هزار و ۲۷۶ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی شده است توضیح داد: بیش از هشت هزار مورد ابتلای کرونا مربوط به فروردین‌ماه امسال بوده است که آمار بسیار بالایی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: با قرمز شدن شهرستان جم، استان بوشهر در حال حاضر دارای ۹ شهرستان با وضعیت قرمز و یک شهرستان با وضعیت نارنجی است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم نهایت همکاری را با کادر بهداشت و درمان داشته باشند تا به یاری خدا این پیک را با حداقل فوتی بتوانیم پشت سر بگذاریم.

کشمیری افزود: طی شبانه روز گذشته ۹۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و طی این مدت ۶۶ بیمار نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در حال حاضر ۳۸۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۴۶ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و ۱۹ نفر در وضعیت حاد بیماری هستند.

وی از ثبت سه فوتی جدید کرونایی در استان خبر داد و گفت: دو آقا با ۹۲ و ۶۳ سال سن با سابقه بیماری دیابت، قلبی عروقی و یک خانم با ۴۸ سال سن بدون سابقه بیماری زمینه‌ای فوت شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول