اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

AFC با درخواست سریع برای رسیدگی به شکایت ایران مخالفت کرد/فرصت یک روزه CAS به فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال در خصوص تضییع حق میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیانیه ای را صادر کرد.

AFC با درخواست سریع برای رسیدگی به شکایت ایران مخالفت کرد/فرصت یک روزه CAS به فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال در خصوص تضییع حق میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیانیه شماره ۲ را صادر کرد.

۱-پس از ثبت اعتراض فدراسیون فوتبال نسبت به تصمیم اتخاذ شده توسط دبیرخانه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر سلب میزبانی ایران، نزد دیوان داوری ورزش CAS و در خواست فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر رسیدگی سریع به درخواست، مطابق مقررات، دیوان به AFC دو روز مهلت ارایه نمود تا موضع خود را نسبت به این درخواست اعلام نماید.

۲-وکلای AFC در ابتدا، تقاضای یک روز فرصت بیشتر برای اعلام نظر در خصوص موافقت یا مخالفت با رسیدگی سریع را نمودند و نهایتا طی نامه ای که امروز از CAS دریافت نمودیم، مشخص گردید که AFC با رسیدگی سریع مخالفت نموده است. نتیجتا مطابق مقررات CAS مبنی بر لزوم موافقت هر دو طرف دعوا برای رسیدگی به طور سریع، با توجه به مخالفت AFC، رسیدگی به این پرونده به صورت عادی انجام خواهد شد.

۳- فدراسیون فوتبال ایران برای رسیدگی به پرونده درخواست نموده است که رسیدگی توسط یک داور صورت پذیرد لکن AFC ضمن مخالفت با این امر، تقاضای رسیدگی توسط ۳ داور را نموده است. نهایتا به جهت عدم توافق در خصوص تعداد داوران، مطابق مقررات، تصمیم گیری نهایی در این خصوص توسط CAS صورت خواهد پذیرفت.

۴- نهایتا CAS با توجه به درخواست اولیه فدراسیون فوتبال مبنی بر صدور دستور موقت، از فدراسیون فوتبال ایران خواسته است که تا فردا، درخواست خود در خصوص لزوم رسیدگی به دستور موقت را به CAS اعلام نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول