اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تارتار: پیکان جزو 3 تیم ارزان لیگ است/سهمیه نمی خواهیم اما دیگر تحمل اشتباهات داوران را نداریم

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی را خوب شروع نکردیم و یکی دو نفر از بچه‌ها در باد بازی با استقلال خواب بودند و نکاتی که گفته بودیم انجام ندادند.

تارتار: پیکان جزو 3 تیم ارزان لیگ است/سهمیه نمی خواهیم اما دیگر تحمل اشتباهات داوران را نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تارتار پس از شکست دو بر صفر پیکان مقابل گل‌گهر در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب شروع نکردیم و یکی دو نفر از بچه‌ها در باد بازی با استقلال خواب بوده و نکاتی که گفته بودیم انجام ندادند. گلی را دریافت کردیم که شک و شبهه در  آن زیاد است. 

وی ادامه داد: در روزی که بد بودیم گروه داوری اگر اشتباهاتی که فکر می کنیم صورت گرفته انجام داده باشد روی نتیجه مسابقه تاثیر مستقیم گذاشته است. همانگونه که به من و همکارم کارت زرد نشان داد و ما را از دیدار بعدی محروم کرد انتظار داریم در صورت اشتباه داوری کمیته داوران هم برخرود لازم را انجام بدهد. 

سرمربی پیکان اضافه کرد: شبانه روز خود را برای موفقیت تیم گذاشته‌ایم. پیکان جوان‌های زیادی دارد و همه این نفرات دوست دارند روزی بازیکنان بزرگی شوند اما نتایج تاثیرگذار است. اکنون هم اتفاق خاصی نیفتاده و به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم. تیمی است که با کار درست سرمایه‌گذاری انجام داده است. تفاوت زیادی بین هزینه های دو تیم وجود دارد.

تارتار افزود: بازی دور رفت را ما در سیرجان بردیم. در آن مسابقه اشتباهات داوری وجود نداشت اما در مسابقه دور برگشت با اشتباهات داوری شکست خوردیم. واقعا باید این مسائل بررسی شود. اگر این اشتباهات صورت گرفته باشد، انتظار برخورد داریم. همانگونه که همیشه اعلام‌کرده‌ایم دستمزد داوران کم است الان هم این موضوع را اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: از شهاب الدین عزیزی‌خادم تشکر می‌کنم که اعلام کرده دوست دارد و می خواهد دستمزد داوران را افزایش بدهد اما انتظار داریم با داوری که با اشتباه خود سبب شده سرنوشت یک مجموعه خراب و در آینده اش تاثیرگذار بوده برخورد شدید و قاطعی شود. اگر هم عدالت اجرا شده باشد و مشخص شود ما اشتباه کرده‌ایم از داور تشکر می‌کنم.

سرمربی پیکان تصریح کرد:‌ برای چندمین بازی است که از داوری متضرر می‌شویم. 4-3 هفته قبل مقابل پدیده، پنالتی سالم پیکان را برگرداندند. در بازی با استقلال پنالتی‌مان را نگرفتند و در بازی امروز هم اشتباهاتی صورت گرفت که باید بررسی شود. انتظار داریم ما را به عنوان یک تیم خنثی نبینند. در وسط جدول هستیم و با توجه به سرمایه گذاری‌مان دنبال کسب سهمیه نیستیم. قاطعانه می‌گویم جزو سه تیم ارزان جدول هستیم و هزینه خیلی کمی انجام داده‌ایم.  

تارتار افزود: باوجود نتایج نسبتا خوب‌مان از ناحیه داوری در هفته های اخیر خیلی متضرر شده‌ایم. از داوران می‌خواهم دقت بیشتری روی بازی‌های ما کنند زیرا دیگر تحمل نداریم و سخت است از این لحاظ بار دیگر ضربه بخوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول