اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نیازمند حضور نیروهای جهادی در بیمارستان‌ها هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی نیروهای جهادی در پیک‌های قبلی بیماری کرونا گفت: امروز نیز با توجه به افزایش تعداد بستری بیماران کرونایی بار دیگر نیازمند حضور ارزشمند ایشان هستیم.

نیازمند حضور نیروهای جهادی در بیمارستان‌ها هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر عصر امروز در جلسه با نیروهای جهادی اظهار کرد: حضور نیروهای طلاب جهادی در بیمارستان‌ها موجب دلگرمی و آرامش بخشی و ارتقا روحیه معنویت برای بیماران و کادر بیمارستان است و طلاب جهادی باعث افتخار حوزه علمیه و جامعه روحانیت شدند.

وی با بیان اینکه طلاب در پیک‌های قبلی کرونا در بیمارستان‌ها کارهایی انجام دادند که در تاریخ ماندگار شد اضافه کرد: امروز نیز با توجه به افزایش تعداد بستری بیماران کرونایی بار دیگر نیازمند حضور ارزشمند آنها هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم یادآور شد: هنوز به قله پیک کرونا نرسیده ایم و از این رو باید هوشیارانه عمل کنیم و با کمک همه باید بر این بیماری غلبه کرده و زنجیره انتقال را قطع کنیم.

وی ادامه داد: طلاب جهادی در گام اول کمک به کادر بیمارستان بوده و درگام دوم در ارتقا سلامت جسمی و معنوی تلاش می کنند و این بسیار مهم بوده که از جمله نیازمندی‌های ما به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول