اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

نگاه سیاسی اصلاح‌طلبان به تهران لطمه زد/«زیست شرافتمندانه» حق شهروندان است

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: نگاه کاملا سیاسی جریان اصلاح طلب در سال‌های گذشته بر مدیریت شهری مخصوصا در کلانشهر تهران اثرگذاری بسیار منفی داشته و به این شهر لطمه زد.

نگاه سیاسی اصلاح‌طلبان به تهران لطمه زد/«زیست شرافتمندانه» حق شهروندان است

علیرضا خجسته‌پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، ضمن تاکید بر ضرورت پرهیز از نگاه سیاسی در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: به نظر می‌رسد در دوره‌های مختلف انتخابات‌های شوراها کم لطفی به نگاه تخصصی و عدم بهره‌گیری از تجربه مدیریت در حوزه شهری به برخی ناملایمات و نارسایی‌ها در این حوزه منتج شده است.

وی با اشاره به انحلال‌ گسترده شوراهای شهر در شهرهای مختلف در دوره جاری به دلیل تخلفات عدیده تصریح کرد: متاسفانه عموم شوراهای شهر در دوره پنجم با نگاه کاملا سیاسی جریان اصلاح طلب انتخاب شدند و همین مسئله در سال‌های گذشته بر مدیریت شهری مخصوصا در کلانشهر تهران اثرگذاری بسیار منفی داشته است و به این شهر لطمه زد.

خجسته پور«زیست شرافتمندانه» را زیبنده عموم مردم و حق آحاد شهروندان پایتخت دانسته و تاکید کرد: هرچند در دوره‌های مختلف تلاش‌هایی برای کاهش فاصله طبقاتی بین مناطق مختلف تهران انجام شده اما در عین حال مسائل مختلفی چون حاشیه‌نشینی که کمتر مورد توجه مدیران شهری واقع شده است که البته آن هم معلول بسیاری از سیاست‌های اشتباه شهری است،‌ هنوز استخوانی لای زخم این کلانشهر است.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین هم‌افزایی مدیران شهری با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تخصصی در این حوزه را در کنار استفاده از ظرفیت مردمی تنها راه نیل به زیستی شرافتمندانه برای مردم دانسته و خاطرنشان کرد: تهران با حاکمیت نگاه انقلابی و به دور از نگاه‌های منفعت‌طلبانه جناحی که در دوره فعلی شورای شهر بسیار شاهد آن بودیم، می‌تواند شهری مطلوب برای همه مردم شریف تهران باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول