اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پلمب 800 واحد صنفی پروتکل‌شکن در کهگیلویه

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: از ابتدای اعمال محدودیت‌های کرونایی تاکنون 800 واحد متخلف شناسایی و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده است.

پلمب 800 واحد صنفی پروتکل‌شکن در کهگیلویه

محمدطاهر طیب‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: از آغاز محدودیت‌های اعمال شده توسط ستاد مقابله با کرونای شهرستان تاکنون بیش از ۲ هزار مورد بازدید از صنوف و اماکن عمومی انجام شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبات بیست و ششمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان گشت مشترک کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت کهگیلویه با همراهی نیروی انتظامی، صمت،تعزیرات و اتاق اصناف نسبت به اعلام و نظارت بر تعطیلی کلیه مشاغل گروه‌های ۴،۳،۲ برگزار و نظارت‌ها تشدید یافت.

این مسؤول ادامه داد: طی این بازدیدها بیش از ۸۰۰ واحد صنفی اعم از کارگاهی، توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی پروتکل‌شکن تعطیل و یا پلمب شدند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا گفت: در همین راستا و به منظور حفظ و ارتقاء سلامت عمومی مردم در مواجهه با بیماری کرونا تعداد ۵۶ واحد توزیعی مواد غذایی و اماکن عمومی ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: تعداد ۱۴۳ واحد کارگاهیمتخلف نیز از سوی گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت کهگیلویه اخطاریه دریافت کردند.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول