اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۸۶ میلیارد تومان برای تکمیل سد فینسک اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با تلاش مسؤولان و همراهی نمایندگان، ۸۶ میلیارد تومان برای تکمیل و ادامه پروژه سد فینسک اختصاص یافته است.

۸۶ میلیارد تومان برای تکمیل سد فینسک اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، منوچهر فخری در آیین معارفه فرماندار شهرستان آرادان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قدردانی از تلاش و پیگیری تمامی مدیران و مسؤولان شهرستان آرادان اظهار کرد: در کنار مردم بودن و خدمت به آنان عبادت است و باید این کار سرلوحه کار همه ما قرار گیرد.‌

فخری گفت: زندگی همه ما عرصه یک نمایش بزرگ است که همه نقش‌های متنوعی در آن داریم؛ هیچ پست مدیریتی به هیچ‌کس وفا نخواهد کرد و کرونا نشان داد که دنیا بسیار کوچک و بی‌ارزش است.

او افزود: زن و مرد شریف بودن، کارمند، پدر یا مادر خوب بودن بسیار ارزشمند است؛ امروز نگاه مردم به خدمتی است که ما به آنان ارائه می‌کنیم و در دو سال گذشته و از زمان تصدی استاندار سمنان، اقدامات عمرانی بسیار خوبی در استان انجام شده است.‌

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان آغاز به کار سد فینسک را یکی از اقدامات خوب مسؤولان استان سمنان ذکر کرد که به انجام رسیده است و گفت: با تلاش مسؤولان و همراهی نمایندگان، ۸۶ میلیارد تومان برای تکمیل و ادامه پروژه سد فینسک تخصیص یافته که اقدام بسیار مبارک و ارزشمندی است.

فخری جابه‌جایی دو ندامتگاه در استان، آب‌رسانی به سرخه، آغاز به‌کار پروژه آزادراه حرم تا حرم، تکمیل بیمارستان مهدی‌شهر، آغاز به‌کار پروژه تالار مرکزی سمنان، راه‌اندازی و تجهیز فرودگاه‌های شاهرود و سمنان و همچنین اصلاح نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی را از مهم‌ترین اقدامات عمرانی مسؤولان و مدیران استان سمنان ذکر کرد و گفت: خوشبختانه تمام نقاط حادثه‌خیز شهرستان آرادان کاملاً رفع شده است.

او با اشاره به اینکه خوشبختانه همفکری و اتحاد خوبی میان مسؤولان آرادان وجود دارد، اظهار کرد: کسی که در چنین موقعیتی، مسؤولیت فرمانداری را می‌پذیرد به راستی ایثار کرده است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان، صیانت و حمایت از رأی مردم را وظیفه مسؤولان دانست و گفت: مردم به انقلاب و نظام اعتقاد و ایمان دارند و برای نشان دادن اعتقادشان این بار نیز پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.

فخری اضافه کرد: افزایش ۱۰ درصدی ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی روستاها به نسبت گذشته نشان می‌دهد که روستاهای استان دارای حس امید و پویایی هستند؛ مردم همیشه کنار نظام بوده‌اند و این بار هم ثابت می‌کنند از انقلاب و نظام حمایت خواهند کرد.

باید مردم را راضی نگه داریم

حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان هم با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) در خطبه شعبانیه فرمودند به ماهی نزدیک می‌شویم که در آن سفره ضیافت و مهمانی خدا پهن شده است؛ در این ماه، همه بر سر خوان الهی و ضیافت معنوی برای بندگان خوب خدا می‌نشینیم.

او گفت: در این ماه شریف، خداوند به بندگان خود لطف و کرامت داشته و آنان را به میهمانی خود فرامی‌خواند. باید با آداب انسانی و الهی در این ماه وارد شده و حرمت میزبان این ماه یعنی خدا و پیامبر (ص) را نگه داریم.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه مسؤولیت‌ها بسیار مهم و مؤثر است، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، مسؤولیت‌ها در سایه ولایت و امامت حضرت ولی‌عصر (عج) و جانشین و نایب ایشان مقام معظم رهبری است.

شریفی‌نیا بیان کرد: در این موقعیت کسی که مسؤولیت می‌پذیرد، وظیفه سنگینی در قبال مردم و حاکم عادل جامعه اسلامی یعنی مقام ولایت دارد.

او ادامه داد: مردم ما مردم قدرشناس و با صبر و حوصله هستند و پوزه دشمنان را بارها به خاک مالیده‌اند؛ اکنون دوره اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و افول قدرت‌هایی همچون آمریکاست و دیری نخواهد پایید که شاهد پیروزی کامل اسلام در سراسر این گیتی خواهیم بود.

امام جمعه آرادان بیان کرد: باید به مردم خدمت کرده و آنان را راضی نگه داریم تا مردم به حکومت و نظام اسلامی امیدوارتر شوند؛ امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند اگر امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنیم؛ اشرار بر ما مسلط خواهند شد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۰/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول