اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۲ طرح آبرسانی در تفتان و زاهدان افتتاح شد

مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: دو طرح آبرسانی شامل آبرسانی به ۲۰ روستای شهرستان تفتان و بهره‌برداری از فاز چهارم آب شیرین‌کن در زاهدان افتتاح شد.

۲ طرح آبرسانی در تفتان و زاهدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز دو طرح آبرسانی از طریق ویدئوکنفرانس با حضور وزیر نیرو در استان سیستان و بلوچستان، افتتاح شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به ۲ طرح آبرسانی برنامه این هفته «پویش الف_ ب _ ایران» در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این طرح‌های آبرسانی به ۲۰ روستای شهرستان تفتان و بهره‌برداری از فاز چهارم آب شیرین‌کن در زاهدان است.

علیرضا قاسمی افزود: با اتصال ۲۰ روستای تفتان به شبکه آبرسانی، ۹۴۲ خانوار و بیش‌از ۵هزار نفر از جمعیت روستایی این شهرستان از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به راه‌اندازی فاز چهارم آب شیرین‌کن زاهدان با ظرفیت ۱۰هزار مترمکعب تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه تنش آبی ۱۴هزار و ۵۰۰ مشترک زاهدانی در پیک مصرف مرتفع و ۵۸هزار و ۵۰۰ نفر از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول