اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

برخورد مامور ناجا با جانباز قطع نخاعی غم بار بود/ لزوم عذرخواهی سریع ناجا

نماینده بابلسر در مجلس با بیان اینکه برخورد یک مأمور نیروی ناجا با جانباز قطع نخاعی که نماد غیرت و ایثارگری ملت سرافراز ایران است، غمی جانکاه بر دل‌ها نشاند گفت: باید ناجا در این باره عذرخواهی کند.

برخورد مامور ناجا با جانباز قطع نخاعی غم بار بود/ لزوم عذرخواهی سریع ناجا

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 24 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: مشاهده تصویر برخورد یک مأمور نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاع سرافرازی که نماد غیرت و ایثارگری ملت سرافراز ایران است، غمی جانکاه بر دل‌ها می‌نشاند که جز با استعانت از خداوند و بصیرت انقلابی قابل تحمل و درمان نیست.

وی افزود: جانبازان، شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و شجاعت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و یادگاران دفاع مقدس ملت ایران در مقابل متجاوزان به میهن و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. ملت مسلمان و انقلابی ایران جایگاه بلند جانبازان و ایثارگران را قدر دانسته و خواهد دانست.

نماینده بابلسر در مجلس تصریح کرد: بنابراین خطای مأمور جاهل را با صبر و استعانت و برخورد قاطع با خاطیان و آمران تا نهایت دنبال خواهیم کرد؛ در اینجا اصلاح قوانین خدماتی و حمایتی جانبازان عزیز را در دستور کار قرار خواهیم داد و خواستار اجرای کامل قانون حمایت از معلولان و به ویژه قانون جامع حمایت از ایثارگران هستیم و به تمام سازمان‌ها و به ویژه شهرداری‌ها تذکر می‌دهم تا این قوانین را به طور جدی اجرا کنند.

وی اظهار داشت: از فرماندهان نیروی انتظامی برخورد با این خطای فاحش و عذرخواهی حضوری در منزل جانباز عزیز را خواهان هستیم. البته این کار انجام شده است هر چند در این قضیه به دنبال تعمیم یک خطای فردی به خطای سازمانی نیستیم و از فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم اما خواستار جلوگیری از وقوع چنین رخدادی هستیم. 

باقرزاده خاطرنشان کرد: از اینکه به ساحت مقدس ایثار و شجاعت توهین ناروا صورت گرفته داغدارم و موضوع را پیگیری و به مردم و خانواده جانباز سرافراز گزارش می‌دهم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: قوانین مربوط به اصلاح معابر عمومی نوشته شده که باید دقت بیشتری در اجرای آن داشته باشیم، نکته دیگر این است که نباید به گونه‌ای عمل شود که اگر اشکالاتی در مجموعه‌های مختلف به وجود می‌آید، به سازمان، تشکیلات و قوا تعمیم دهیم. باید همه به این موضوع دقت کنیم در عین اینکه باید رسیدگی شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول