اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فعالیت ۸ اکیپ تعزیرات حکومتی در رمضان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از فعالیت روزانه هشت اکیپ این مجموعه در طرح رمضان ۱۴۰۰ خبر داد.

فعالیت ۸ اکیپ تعزیرات حکومتی در رمضان

داریوش جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز طرح نظارتی ضیافت تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد و اظهار کرد: در آستانه ماه رمضان طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۰ با همکاری سایر دستگاه‌ها با هدف پیشگیری، پایش و نظارت مداوم و متمرکز در مرکز استان و شهرستانها اجرا می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت روزانه هشت اکیپ در این طرح افزود: با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی رکن قضایی بازار است و وظیفه ذاتی ما رسیدگی به پرونده ها و صدور حکم است ، اما با پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی کالاها از قبیل مواد لبنی ، قند وشکر، خرما، مواد پروتئینی ، برنج، روغن ، زولبیا و بامیه و... کنترل بازار را لازم دانستیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور از ۲۱ فروردین ماه آغاز شده است گفت: تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و هرگونه تخلف خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی به تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل ، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت ، معدن وتجارت ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اشاره کرد که آماده دریافت گزارشات مردم است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول