اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دلیل ازدحام در بیمارستان دهدشت را در قلعه‌رئیسی جست‌وجو کنید/خواسته فرماندار از مسئولان علوم پزشکی

فرماندار کهگیلویه گفت: تجهیز مرکز درمانی قلعه رئیسی بر کاهش ورودی بیمارستان دهدشت کمک می کند.

دلیل ازدحام در بیمارستان دهدشت را در قلعه‌رئیسی جست‌وجو کنید/خواسته فرماندار از مسئولان علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، فرماندار کهگیلویه به همراه بخشدار چاروسا و رئیس تعزیرات شهرستان و نمایندگی اتاق اصناف و اصحاب رسانه به مرکز درمانی قلعه رئیسی رفته و از روند فعالیت‌های این مرکز بازدید کردند.

کریمی نژاد در حاشیه بازدید از مرکز درمانی قلعه رئیسی خواستار توجه بیشتر به امکانات مرکز درمانی قلعه رئیسی شد.

فرماندار کهگیلویه یکی از مواردی که سبب حضور کمتر بیماران کرونایی به شهر دهدشت شده را تجهیز مرکز قلعه رئیسی و دیشموک دانست و ادامه داد: تجهیز این مرکز در ورزهای سخت کرونایی ضرورتی انکارناپذیر است.

کریمی‌نژاد مراسمات ختم و جشن های عروسی را یکی از عوامل بسیار مهم افزایش بیماران کرونایی در قلعه رئیسی دانست و تاکید کرد: زنان با لباس محلی و تجمع آنها در مراسمات ختم یکی از مشکلاتی است که این روزها به افزایش و شیوع بیماری کرونا کمک می کنند.

وی وضعیت بیماری کرونا را در چاروسا قرمز دانست و بیان کرد: به دلیل وضعیت قرمزی که شهر قلعه رئیسی و روستاهای اطراف آن دارد از مردم این مناطق می‌خواهیم که به تذکرات توجه ویژه داشته باشند، امروز در بیمارستان دهدشت بسیاری از مردم همین منطقه تحت درمان هستند نگذارید روز به روز بر بیماران کرونایی افزوده شود.

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر حفظ پروتکل‌های بهداشتی در منطقه تصریح کرد: با مراسمات ختم با جمعیت زیاد و مراسمات جشن های عروسی برخورد خواهیم کرد، و اگر مشاهده شود مسوول و کارمندی در مراسم ختم و جشن عروسی شرکت کند به شدت برخورد می‌شود.

در ادامه فرماندار و هیات همراه از بازار شهر قلعه رئیسی بازدید کردند که طبق ردیف بندی محدودیت های کرونایی بازاریانی که نیاز بود امروز تعطیل باشند تعطیل بودند.

کریمی نژاد در این بازدید با تقدیر از بازاریان شهر قلعه رئیسی سلامتی را رکن اساسی لازم برای جامعه دانست و خواستار همکاری بیش از پیش مردم به خصوص بازاریان با مسؤولان در سطح شهرهای با رنگ قرمز شد.

داربام بخشدار چاروسا هم در این بازدید با تقدیر از همکاری مردم با بیان اینکه مراسمات ختم یکی از عوامل مهم افزایش کرونا در چاروساست بیان کرد: تاکیدات مسوولان بر حفظ پروتکل‌های بهداشتی به جهت سلامتی خود مردم است و امیدواریم در این زمینه با همکاری شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول