اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

یارولی: در اعزام به مسابقات خارجی می‌توانم سهمیه المپیک را کسب کنم/ غزال: سطح کیفی ورزشگاه امام رضا(ع) در حد میزبانی آسیایی است

قهرمان دوی ۸۰۰ متر در مسابقات بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) گفت: اگر به مسابقات خارجی با رقبای خوب اعزام شوم امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم.

یارولی: در اعزام به مسابقات خارجی می‌توانم سهمیه المپیک را کسب کنم/ غزال: سطح کیفی ورزشگاه امام رضا(ع) در حد میزبانی آسیایی است

پژمان ‌یارولی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد درخصوص مسابقات بین المللی دومیدانی جام امام رضا(ع) اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم با زمان یک دقیقه و یک ثانیه و ۸۹ صدم ثانیه با برتری مقابل رقیبان خوبی همچون امیر مرادی و رقبای عراقی که از دونده‌های خوب عراق هستند، مقام اول را کسب کنم.

قهرمان دوی ۸۰۰ متر مسابقات بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) با اظهار رضایت از میزبانی و برگزاری مسابقات، عنوان کرد: سطح مسابقات بالا بود، از کشور عراق دونده‌های خوبی آمده بودند، اگر  به مسابقات خارجی با رقبای خوب اعزام شوم، امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم.

غزال: سطح کیفی ورزشگاه امام رضا(ع) در حد میزبانی آسیایی است

قهرمان پرش با نیزه مسابقات بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) شب گذشته در جمع خبرنگاران گفت: رقیبانم بسیار خوب و با کیفیت بودند و استادیوم در سطح کیفیت بسیار بالایی است و می‌تواند در آینده میزبان مسابقات آسیایی باشد.

مجدالدین غزال  اظهار کرد: این اولین مسابقات بین المللی بود که امسال شرکت کردم، به این دلیل که ویروس کرونا برای همه دنیا مشکل ایجاد کرده و این تورنمنت اول من در سال جدید بود.

وی با بیان اینکه برای آماده شدن برای المپیک این مسابقات از اهمیت ویژه‌ای برای من برخوردار بود، عنوان کرد: برای اینکه بتوانم در المپیک خوش بدرخشم باید در مسابقات دیگری با سطح کیفی دیگر شرکت کنم برای اینکه بتوانم به آمادگی لازم و سطح کیفی مناسب برای المپیک برسم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول