اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

۱۷ شتاب‌دهنده در حوزه آب و انرژی راه اندازی شد

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 17 شتاب دهنده در حوزه آب و انرژی شکل گرفت تا با کمک آنها کسب‌وکارهای این حوزه گسترش یابد.

۱۷ شتاب‌دهنده در حوزه آب و انرژی راه اندازی شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری این صنعت در کشور است. بر همین اساس از شکل‌گیری شرکت‌ها، مراکز نوآوری و شتاب‌دهنده‌های این حوزه حمایت می‌کند.

این حمایت‌ها تاکنون منجر به شکل‌گیری بیش از 17 شتاب‌دهنده آب و انرژی در کشور شده است. مراکزی که امکان رشد سریع و صحیح شرکت‌های استارتاپی را مهیا می‌کنند. از آنجایی که تعداد قابل توجهی از صاحبان ایده‌ها و نوآوری ها از توانایی و قدرت مالی کافی و یا دانش و شبکه بازاریابی کافی برای توسعه کسب و کار خود برخوردار نیستند، این شتاب‌دهنده‌ها، مجموعه‌ای کامل از خدمات مورد نیاز برای رشد یک کسب و کار نوپا را نظیر منابع مالی، انواع  مشاوره، فناوری‌ها و تجهیزات مختلف و همچنین فضایی را برای استقرار شرکت نوپا در یک بازه زمانی تقریبا کوتاه در اختیار استارتاپ‌های نوپا قرار می‌دهند.

ستاد توسعه فناوری‌های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با توجه به اهمیت و نقش تاثرگذار این شتاب‌دهنده‌ها تلاش می کند تا تعداد این مراکز در حوزه آب و انرژی بیشتر شود و شرایط برای تقویت استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا و تبدیل آن ها به شرکت‌هایی توانمند در بازار رقابت فراهم شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول