اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

بیت کوین در مدار صعود

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت هر توکن بیت کوین حدود یک درصد رشد کرد.

بیت کوین در مدار صعود

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت هر توکن بیت کوین حدود یک درصد نسبت به دیروز بالا رفت و به 60 هزار و 900 دلار رسید. قیمت کنونی نسبت به 7 روز گذشته 3.54 درصد بالاتر بوده است. 

با احتساب قیمت امروز ارزش کل بازار بیت کوین به 1.14 تریلیون دلار افزایش یافته است. 

در 24 ساعت گذشته بیش از 900 هزار توکن بیت کوین در بازار جهانی جابجا شده که ارزش این معاملات 54.8 میلیارد دلار بوده است. هم‌اکنون تعداد کل بیت کوین‌های استخراج شده در جهان به 18 میلیون 681 هزار و 368 توکن رسیده است.

اتریوم هم امروز 0.2 درصد رشد کرد و به قیمت 2158 دلار رسید. ارزش کل بازار اتریوم حالا به بالای 250 میلیارد دلار رسیده است. 

بینانس کوین اما بر خلاف دیروز که بیش از 20 درصد رشد قیمت داشت، حدود 3 درصد ریخت و 542 دلار در هر توکن معامله شد. به طور کلی ارزش بازار ارزهای مجازی در جهان امروز 0.26 درصد رشد کرد و به 2100 میلیارد دلار افزایش یافت.

ریپل اما شگفتی‌ساز معاملات امروز بود و با 22 درصد رشد به قیمت 1.63 دلار در هر توکن رسید. قیمت ریپل در 7 روز گذشته 85 درصد رشد کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول