اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغازطرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از آغازطرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

آغازطرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد

سالار حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تأمین برخی از اقلام کالا ها به ویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در این ایام، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان در حال اجراست.

وی با اشاره به تشدید فعالیت تیم‌های نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در این ایام تاکید کرد: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور در سطح استان آغاز شده است.

حسین‌پور همچنین تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح شامل خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی‌های پرمصرف ،زولبیا و بامیه، اقلام لبنی و پروتئینی است.

حسین پور با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح، اظهار داشت: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها و صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح می‌باشد که همه صنوف ملزم به رعایت آن هستند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز همزمان با اجرای طرح به صورت شبانه روزی فعال خواهد بود و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایات خود را از طریق سامانه ستاد خبری ۱۲۴ این سازمان  اعلام  تا به شکایات آنها رسیدگی گردد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول