اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

باقری: سوء مدیریت بیداد می‌کند/ دولت باید در فرصت باقی مانده جبران مافات کند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به سوء مدیریت و رانت‌ها و بی‌تدبیری‌های دولت، گفت: دولتمردان باید در فرصت باقی مانده جبران مافقات کنند.

باقری: سوء مدیریت بیداد می‌کند/ دولت باید در فرصت باقی مانده جبران مافات کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، مهدی باقری در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 24 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور گفت: پرچم موفقیت گام اول انقلاب را شهیدان سرافرازی چون حججی‌ها بر قله عزت برافراشتند، حاج قاسم عزیز مسیر مقاومت و ولایت را به نمایش گذاشت و حُسن مطلع گام دوم انقلاب شد و تا قلوب کودکان و نوجوانان نفوذ کرد و معجزه گام دوم انقلاب رقم خورد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون این ماییم و رسالت گام دوم انقلاب؛  بر کارگزاران دلسوز و مردم شریف ایران در طی بیش از 40 سال گذشته درود می‌فرستیم و همچنین خدمت و مجاهدت مدیران و خدمت گزاران  مخلص دولت‌های یازدهم و دوازدهم را ارجح می‌نهیم، به خصوص در حوزه بهداشت و درمان که طی سال گذشته جان نثاری‌های به یاد ماندنی از آنان در تاریخ انقلاب و ایران و جهان ثبت گردید.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی کارکردهای این دولت و دولت‌ها و مجالس گذشته درس عبرتی برای کارگزاران نظام و به ویژه ما وکلای ملت و دولت‌های آینده است. خدمت به محرومین و اُنس با کوخ نشینان تنها راه سعادت و آخرت ماست و در مقابل خط تحریف انقلاب و اسلام و آرمان‌های امام و شهداست که ظهورش در غرب زدگی  و زندگی اشرافی و حقوق‌های نجومی و فراموشی دردهای مردم است.

منهدم شدن آثار تلاش دانشمندان هسته‌ای نمونه ثمرات باغ سوخته برجام است

وی اضافه کرد: انتهای این مسیر آنجاست که برخی جوانان و توان فرزندانمان را فراموش کردیم، گویا از پناه ملت به درآمدند  و به آغوش غرب پناهنده شدند. تعطیلی کارخانه‌ها و پرپر شدن فخری زاده‌ها و منهدم شدن آثار تلاش دانشمندان هسته‌ای نمونه ثمرات باغ سوخته برجام بود.

باقری با بیان اینکه نهایت ذلت آن است که حتی آب خوردن را وابسته به غرب بدانیم، تصریح کرد: نهایت بدفهمی از مکتب اهل بیت این است که امام حسین(ع) را متهم به مذاکره کرده تا برجام را توجیه کنیم. فرجام، بی توجهی به قرآن کریم، دور شدن از مومنین و محرومین و چشم به دوختن به شیطان بزرگ شد. زنهار و هشدار که عاقبت فاصله بین ما و قرآن و عترت دل بستن به رضایت و امضای شیطان بزرگ است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به دولت سیزدهم، گفت: دولتمردان آینده بدانید که جوان ما توانمند است، ماهواره و موشک می‌سازد و برایمان انرژی هسته‌ای به ارمغان می‌آورد. آغوش جوانان مومن، محرومین و مستضعفین همان پناه خداست که اگر به آنها پناهنده شویم، قطعا در سایه رحمت و فضل خدا چشمانمان به سربلندی کشور روشن خواهد شد. مصیبت آنجا بود که مجالس و دولت‌ها از این مسیر منحرف شدند.

سوء مدیریت بیداد می‌کند

وی افزود: قدرتمندان ثروت افسانه‌ای اندوختند، حقوق‌های نجومی عادی شد، تصمیمات مهم کشور پنهان ماند و نهایتا در چند دقیقه تعیین تکلیف ناجوانمردانه شد. دار و ندار بخشی از مردم زنجان و بلکه ایران در بورس به تاراج رفت. سرمایه کشور را به بهانه تامین ارز برای تامین کالاهای اساسی به یغما بردند و از محل بی‌تدبیری رانت‌های بزرگ ایجاد شد و سوء مدیریت چنان بیداد کرد که مساله نظام به تامین مرغ، روغن، تخم مرغ و غیره تنزل یافت.

گردن فرازان با جسارت و قباحت از چنگ قانون و عدالت گریختند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: چه انتظاری است که پولی برای آبادانی نقاط محروم زنجان و طارم و دیگر استان‌ها بماند، دولت مانند همیشه بهانه ضعف توان مالی را به نمایندگان مردم ارایه نمودند. جای خالی مفسدین و منافقین اقتصادی را امثال بدهکاران مهریه در زندان‌ها پر کردند. مستضعفین گرفتار جرایم جزئی که ناشی از فقر بود به حبس رفتند و گردن فرازان با جسارت و قباحت از چنگ قانون و عدالت گریختند. آن کسی که بنا بود برای مردم خانه بسازد افتخار می‌کند که کاری نکرده است. این افراد نامحرم به محرومین گویا امروز طلبکاران هستند که سفره مظلومین را خالی و جیب خود را پر می‌کنند.

دولتی‌ها باید در فرصت باقی مانده جبران مافات کنند

باقری در ادامه اظهار کرد: این ماییم که در مجلس و قوه قضاییه و دولتی که شکل می‌گیرد باید از گذشتگان عبرت بگیریم، حاج قاسم باید الگوی ما باشد و با روحیه جهادی و انقلابی و با تکیه بر حضور جوانان در جای جای نظام اسلامی، کام مردم را شیرین کنیم. توصیه مومنانه به رئیس جمهور و تمام مسئولان دولت، جبران مافات در فرصت باقی مانده است. در فرصت ماه مبارک رمضان از افکار و خطای خود تبری جویند و عذر تقصیر به محضر ملت آورند، باشد که با عنایت مردم توفیق یابند و به شرط  آنکه در مدت باقی مانده به اصلاح امور بپردازند و در چنین فرصتی خداوند از خطای ایشان درگذرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به دولت آینده، گفت: عبرت بگیرید از فراموشی وظایفتان در قِبال مردم و عبرت بگیرید، از دل بستن و دلدادگی به دشمنان ایران اسلامی و بدانید که به نمایندگی از مردم و در راه تامین منافع ملت با هیچ کس تعارف نداریم و با جدیت بر عملکرد تمام مجرمان، نظارت خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول