اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اهدای خون در ماه رمضان در شیفت شب انجام می‌شود

مدیر کل انتقال خون خراسان شمالی گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی شده تا در شیفت شب، مردم بتوانند جهت اهدای خون مراجعه کنند.

اهدای خون در ماه رمضان در شیفت شب انجام می‌شود

حسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: وضعیت اهدای خون در خراسان شمالی مناسب بوده و مردم از آن استقبال کردند.

وی گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و کم شدن تعداد مراجعه برای اهدای خون، برنامه‌ای در نظر گرفته شد تا در شیفت شب از ساعت ۱۹:۳٠ الی ۲۱:۳٠ همه روزه به جز پنج شنبه و جمعه‌ها افراد بتوانند برای اهدای خون مراجعه کنند.

مدیر کل انتقال خون خراسان شمالی تصریح کرد: وضع اهدای خون در خراسان شمالی مناسب بوده است و تمام نیاز استان را تامین کرده است. 

وی بیان کرد: انتقال خون خراسان شمالی نیاز خونی ۱۲ بیمارستان را برآورده می‌کند و پاسخگوی تمامی نیازهای خونی مراکز درمانی استان است.

زارع گفت: این سازمان از نظر رعایت استانداردها در مسایل بهداشتی و سایر موارد لازم بسیار سختگیرانه عمل می‌کند و شهروندان باید با اطمینان خاطر برای عمل نوع دوستانه اهدای خون مراجعه کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول