اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پرز- چشم‌انداز رئال مادرید تا 2025 / امباپه، هالند و رسیدن به قله دوباره اروپا

فلورنیتنو پرز پس از عدم حضور شخصی دیگر در انتخابات ریاست رئال مادرید، به طور خودکار با برنامه‌های مشخص خود 4 سال دیگر به عنوان رئیس انتخاب شد و قصد دارد دوباره این تیم را به قله اروپا برساند.

پرز- چشم‌انداز رئال مادرید تا 2025 / امباپه، هالند و رسیدن به قله دوباره اروپا

به گزارش خبرگزاری فارس، هیچ نامزدی نتوانست در انتخابات رئال مادرید شرکت کند و برخی نتوانستند از مدارک خود برای رسیدن به نامزدی دفاع کنند و برخی نیز خود را مقابل پرز شکست خورده دیدند. هر چه شد، بدون برگزاری انتخابات، فلورنتینو پرز بدون رقیب تا 4 سال دیگر به رئیس باشگاه مادرید انتخاب شد.

پرز در 2 دوره زمانی ریاست رئال را برعهده داشته است. اول از سال 2000 تا 2006 ریاست را برعهده داشت و پس از آن رفت و در سال 2009 به رئال بازگشت. از آن زمان تاکنون این مدیر توانسته رئال را به درخشش برساند و همچنان بی رقیب به رئیس اصلی کهکشانی‌ها نام گیرد.

پرز تنها از سانتیاگو برنابئو، مدیر موفق رئالی‌ها در 34 سال مدیریت این باشگاه کمتر جام گرفته و تاکنون 17 سال در مادرید ریاست کرده است.

فلورنتینو پرز در دوره جدید ریاست خود اندیشه‌هایی دارد و می‌خواهد یک کهکشانی‌های دیگر را به ثبت رساند. سال 2009 که ریاست رئال را برعهده گرفت، رونالدو، کاکا و بنزما را به مادرید آورد و باعث پایه ریزی قهرمانی‌های رئال در دهه اخیر شد. پرز اکنون نیز سعی دارد با خرید امباپه و ارلینگ هالند دوباره رئال را به قهرمانی اروپا برساند. البته اکنون نیز تیم مادرید با هدایت زیدان به درخشش رسیده و جزو شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان محسوب می‌شود.

رئال در تابستان 2021 برنامه‌های زیادی دارد که از مهمترین آنها می‌توان به تکمیل بازسازی ورزشگاه فوق مدرن سانتیاگوبرنابئو اشاره کرد.

کیلیان امباپه در یک قدمی انتقال به مادرید قرار گرفته و پرز قصد دارد هالند را نیز به سانتیاگو آورد تا این جواهر به تیم دیگری در اروپا نرود. دیوید آلابا نیز جزو اندیشه‌های رئال است و همه چیز اکنون وابسته به این بوده که تیم زیدان در این فصل به جام دست یابد.

تیمی که بیش از 51 بار مصدومیت در این فصل را به ثبت رسانید و در بسیاری از بازی‌ها ستاره‌های خود را در اختیار نداشت، اکنون مدعی اصلی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپاست و باید دید سرانجام این تیم چه خواهد شد.

تمدید با راموس، واسکز و ماندن زیدان نیز دیگر اندیشه‌های پرز در دوره جدید خود است و همه چیز به انتهای این فصل بستگی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول