اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم در ۴۰ نقطه محروم استان آغاز شده‌ است.

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدرضا مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: برنامه‌ها در قالب ۴ عنوان در سطح ستادی و کانون فرهنگی و هنری مساجد و در سطح استان برگزار می‌شود.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مسابقات متعدد کتابخوانی با دو عنوان کتاب( حفظ سلامت در روزه‌داری) و ( مسجد تراز اسلامی) با کمک ستاد اقامه نماز استان در سامانه بچه‌های مسجد در سطح ملی برگزار خواهد شد.

مظاهری با اشاره به کمک‌های مومنانه در ماه رمضان بیان کرد: توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم در ۴۰ نقطه محروم استان آغاز شده‌ است و با نزدیک‌شدن به ولادت امام حسن(ع) اطعام کریمانه را در سطح استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان روزه اولی‌های زیادی داریم، افزود: هر سه‌شنبه در سطح استان تکریم روزه اولی‌های مسجدی را با عنوان طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در نظر داریم تا بتوانیم نوجوانان را در این مسیر تشویق کنیم.

مظاهری ادامه داد: در بخش هنرهای تجسمی مسابقات نقاشی با موضوع رمضان برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۴ ساله برگزار می‌شود همچنین طرح تلاوت نور و قرائت یک صفحه قرآن بعد از نماز مغرب با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی به طرح تدبر در قرآن اشاره کرد و گفت: در طرح تلاوت نور مساجد برای دومین سال متوالی تفسیر کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای با محوریت ائمه جماعات مساجد در شبکه‌های اجتماعی و رویکرد حفظ موضوعی قرآن را خواهیم داشت.

مظاهری با اشاره به سال‌های گذشته که جزخوانی قرآن در مساجد صورت می‌گرفت، خاطرنشان‌کرد: با توجه به شرایط کرونا تالیان قرآن روزانه در مساجد جزخوانی را انجام می‌دهند و مردم می‌توانند از طریق فضای مجازی آن‌ها را همراهی کنند.

وی در پایان از توزیع ۳۰۰ جلد قرآن و مفاتیح در مساجد استان خبر داد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول