اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب منطقه‌ای و کانون پرورش فکری کودکان کردستان منعقد شد

در راستای اجرای پروژه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شیوه‌های حفاظت از منابع آب (داناب) و به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های فرهنگی، هنری، ادبی، آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای مابین شرکت آب منطقه‌ای کردستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به امضا رسید.

تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب منطقه‌ای و کانون پرورش فکری کودکان کردستان منعقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان ظهر امروز در جلسه امضای تفاهم نامه مابین شرکت آب منطقه‌ای کردستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با قدردانی از مدیرکل و مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در راستای همکاری و تعامل همیشگی، وضعیت منابع آبی استان را نگران کننده عنوان کرد و گفت: با توجه به کاهش بارندگی محسوس در سال گذشته، صرفه جویی در مصرف آب باید به یک وظیفه همگانی تبدیل شود و نوجوانان می‌توانند به عنوان مروجین فرهنگ صحیح استفاده از آب در خانواده، مهمترین نقش را داشته باشند.

آرش آریانژاد افزود: ما به این باور داریم که آموزش در سنین پائین تاثیرگذارتر و ماندگارتر است و این شرکت طی دو سال گذشته به صورت جدی‌تر نسبت به اجرای طرح داناب و گسترش سواد آبی اقدام کرده و خوشبختانه موفق به کسب رتبه اول در سطح کشور نیز شده است

وی ارتقاء سطح سواد آبی و صیانت از منابع آب را موضوعی مهم دانست و اظهارداشت: یکی از هدف مهم این شرکت ترویج فرهنگ شیوه‌های مدیریت و صیانت از آب است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نیز بعنوان سازمان فرهنگی می‌تواند در این زمینه همچون همیشه اقدامات تاثیرگذار و مهمی را به انجام رساند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان ضمن اشاره به اهداف امضای تفاهم نامه اظهار داشت: امیدواریم پس از انعقاد این تفاهم نامه بتوانیم با استفاده از توانایی ها و امکانات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از پیش در جهت نهادینه کردن و رشد فرهنگ بهینه سازی مصرف آب، اقدامات شایسته تری انجام دهیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و قدردانی از مدیر عامل و مجموعه شرکت آب منطقه‌ای کردستان بدلیل تعامل و اعتماد در همکاری، عنوان کرد: براساس تعاملات صورت گرفته شرکت آب منطقه‌ای با کانون، امروزه مربیان و همکاران با اهمیت حفاظت از منابع آب آشنا هستند.

سهیلا شیخی به اهمیت پرورش استعداد کودکان اشاره کرد و افزود: اقدامات کانون خارج از محدوده شعار است و هدف ما به فعلیت در آوردن استعدادهای کودکان نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، تولید محتوا برای صرفه جویی در مصرف آب از طریق هنر را تاثیر گذار عنوان کرد و افزود: تولید محتوا و آموزش مربیان در مرحله اول کار، ضرورت دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا می‌تواند برای این منظور از ظرفیت فضای مجازی نهایت بهره را برد.

وی افزود: ما امروز به نقاط مشترک و مثبتی مابین کانون و شرکت آب منطقه‌ای استان دست یافتیم و فرهنگ سازی و ترویج شیوه‌های صحیح مصرف آب را یک ضرورت می‌دانیم.

عرفان مومن پور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان نیز در این جلسه به اهمیت انعقاد تفاهم نامه با محوریت فرهنگ سازی شیوه‌های مدیریت مصرف آب، اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حدود 95 درصد مصرف آب استان به بخش کشاورزی اختصاص دارد، این شرکت برنامه های مدیریتی سالیانه ای برای امر فرهنگ سازی در حفاظت و صیانت از منابع آب دارد که با امضای تفاهم نامه حاضر، میتوان گام های مثمرثمرتری در این خصوص برداشت.

در این جلسه تفاهمنامه همکاری شرکت آب منطقه‌ای کردستان و کانون پرورش فکری استان منعقد شد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول