اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

محدودیت‌ها رعایت نشود گرفتار خواهیم شد/ کادر بهداشت و درمان خسته شده‌اند

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:کادر بهداشت و درمان استان بدون لحظه ای استراحت، به شدت تحت فشار سنگین کاری قرار دارند و خسته و فرسوده شده اند.

محدودیت‌ها رعایت نشود گرفتار خواهیم شد/ کادر بهداشت و درمان خسته شده‌اند

 فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت : هم اکنون اکثر شهرهای استان در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند و جمعیت سیال حاضر در ترددها و مسافرت های ایام نوروز منجر به گسترش ویروس در نقاط مختلف استان شده است.

وی ادامه داد: در شهرهای قرمز فقط مشاغل ضروری گروه یک و در شهرهای نارنجی فقط مشاغل گروه یک و دو اجازه فعالیت دارند.در برخی موارد این محدودیت ها اجرا نمیشود و عدم تعطیلی مراکز غیرضروری مشکل آفرین شده است. ما از ضرورت تامین معیشت مردم اطلاع داریم ولی اکنون سلامت و جان مردم در اولویت ماست و برای خلوت شدن بیمارستان ها راهی جز رعایت پروتکل ها وجود ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز  خاطر نشان ساخت:استان خوزستان از بهمن سال گذشته تاکنون مشغول مقابله با تهاجم ویروس جهش یافته انگلیسی است و کادر بهداشت و درمان استان بدون لحظه ای استراحت، به شدت تحت فشار سنگین کاری قرار دارند و خسته و فرسوده شده اند. این درحالی است که ممکن است به علت گرم شدن هوا و روشن شدن کولرها و همچنین تجمعات سنتی عیدفطر با پیک جدید بیماری مواجه شویم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول