اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اجرای طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک آغاز شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرای طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک و برخورد قانونی با آن دسته از تاکسیرانانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند خبر داد.

اجرای طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار داشت: با توجه به خیزش موج چهارم کرونا و افزایش مبتلایان به این ویروس و مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک توسط سازمان تاکسیرانی به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح، خودروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی با استقرار روزانه در میادین اصلی و ایستگاه ها و خطوط تاکسیرانی و نقاط پرتردد، مدارک رانندگانی را که در هنگام جابه­جایی مسافر از ماسک استفاده نمی کنند ضبط و آن ها را به کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می نمایند که در این کمیته با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در سال گذشته 77 نفر از تاکسیرانان فاقد ماسک به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی شدند که برخورد قانونی با آنان، شامل جریمه نقدی و درج اخطار کتبی در پرونده صورت گرفته است.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف استفاده نکردن از ماسک می توانند موارد را با شماره ارتباطات مردمی 137 و یا سامانه ارتباطات مردمی سازمان تاکسیرانی به شماره 33848 در میان بگذارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول