اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

فوت ۲ بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی ۲۴ ساعته گذشته و تا ظهر امروز ۲۴ فروردین ماه، متأسفانه ۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شد.

فوت ۲ بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در خراسان شمالی

سید احمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با بستری شدن ۶۸ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۳۳٠ بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی ضمن تاکید بر زدن ماسک و دوری از تجمعات خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم عروسی و عزا، هوای خوب و گردشگری و دورهمی های خانوادگی مشکلی اصلی و دغدغه ما است چرا که هم اکنون بیشترین میزان شیوع در این تجمعات اتفاق می افتد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درخصوص کرونای انگلیسی بیان کرد: این ویروس از فردی به فرد دیگر جهش پیدا کرده و ژنتیک آن تغییر می‌کند همچنین رفتار این ویروس با انسان به گونه ای است که علائم بیماری را در افراد مختلف تغییر داده و نحوه و شدت انتقال و حتی مرگ و میر را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول