اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پرداخت ۲ ماه اعتبارات فدراسیون‌ها از سوی وزارت ورزش

بودجه ۲ ماه ابتدایی سال جاری از سوی وزارت ورزش به فدراسیون‌ها واریز شد.

پرداخت ۲ ماه اعتبارات فدراسیون‌ها از سوی وزارت ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی فر در نشست ستاد عالی، عنوان کرد: دیروز موفق شدیم اعتبار دو ماه اول سال 1400 را تا پایان اردیبهشت ماه بصورت یکجا به فدراسیون ها پرداخت کنیم و در این بین رقم فدراسیون های المپیکی و پارالمپیکی بیشتر از اعتبارات مصوب آنها بود تا مشکلی برای برپایی اردوها و اعزام به مسابقات کسب سهمیه نداشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: کمک هزینه دارندگان سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک هم به مدت یکسال طبق مصوبه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک پرداخت شده است و با توجه به تعویق این بازی ها مقرر شد که 6 ماه باقی مانده تا پایان بازی ها نیز برای کمک هزینه در نظر گرفته شود.

سلطانی فر در ادامه از پرداختی های  ۶ ماه آینده به ورزشکاران دارنده سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک در هفته جاری خبر داد و افزود: هر ورزشکاری در هر مقطع زمانی هم موفق به کسب سهمیه شود، بصورت یکجا هجده ماه کمک هزینه را دریافت خواهد کرد تا مشکلی در زمینه آمادگی برای اعزام نداشته باشند.

در این جلسه محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک و دیگر مسئولان این کمیته به تشریح فرایند آماده سازی کارون ورزشی سردار دل‌ها پرداختند.

روسای فدراسیون های نابینایان و کم بینایان همچنین ورزش های جانبازان و معلولان دقایقی گزارش هایی از ورزشکاران و تیم های اعزامی به بازی های پارالمپیک ارائه دادند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول