اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورموسوی: تا فردا پول نرسد از نفت آبادان می‌روم/یک هفته از استوری نماینده شهر گذشته اما از پول خبری نشده

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز به محل تمرین می‌روم اما اگر تا فردا پول به حساب باشگاه نیاید دیگر در این تیم کار نمی‌کنم.

پورموسوی: تا فردا پول نرسد از نفت آبادان می‌روم/یک هفته از استوری نماینده شهر گذشته اما از پول خبری نشده

سید سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مشکل به وجود آمده برای صنعت نفت آبادان و احتمال خداحافظی‌اش از این تیم اظهار داشت: نماینده مجلس آبادان استوری گذاشته و می‌گوید پول به حساب آمد، پورموسوی تیم را به آسیا ببرد. یک هفته از این استوری گذشته اما همچنان هیچ خبری از پول نیست. جریان هم این است که دیروز 12 میلیارد و 500 میلیون تومان به حساب اداره ورزش جوانان آماده اما مسئولان این اداره می‌گویند با توجه به مجوز شورای تأمین باید بخشی از پول در اختیار ورزش همگانی قرار گرفته و باقیمانده به حساب باشگاه بیاید.

وی افزود: با احتساب کسر این مبلغ قرار است هشت میلیارد تومان به حساب باشگاه صنعت نفت بنشیند اما مسئولان باشگاه این موضوع را قبول نمی‌کنند. آنها می‌گویند باید کل 12 میلیارد و 500 میلیون تومان به حساب باشگاه بیاید. سؤال من این است در شرایطی که 5-4 ماه قبل قرار بود بخشی از این مبلغ در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار بگیرد، چرا همان موقع به این مصوبه اعتراض نکردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: از صبح امروز به اداره کل ورزش جوانان خوزستان رفتم و کارهای اداری برای دریافت هشت میلیارد تومان انجام شد اما آقایان می‌گویند این پول را نمی‌گیریم. از این موضوع ناراحت هستم زیرا از صبح امروز در اهواز پیگیر دریافت پول بودم. اکنون هم به محل تمرین می‌روم و اگر تا فردا پول به حساب باشگاه نیاید وسایل خود را جمع کرده و از آبادان باز می‌گردم.امروز در تمرین با انگیزه و انرژی شرکت خواهم کرد اما اگر این پول به حساب باشگاه نیاید از فردا خبری از حضور من در تمرینات نیست. زیرا دیگر نمی‌توانم کاری انجام بدهم.

پورموسوی افزود:‌ همه می‌گویند پول آورده‌ایم و کادر فنی تیم را به آسیا ببرد. در این شرایط من در آبادان فحش می‌خورم و مردم فکر می‌کنند واقعاً پول به حساب باشگاه آمده است. تاکنون به احترام مردم صبر کرده‌ام اما دیگر نمی‌توانم زیرا با ادامه فعالیت در این وضعیت به سلامتی‌ام آسیب می‌زنم تا چه زمانی می‌توانم این مسائل را درون خودم بریزم و پیش این و آن ریش گروه بگذارم؟

وی تصریح کرد: شرمنده بازیکنانم شدم. چند بار بگویم به خاطر من تمرین را تعطیل نکنید. فکر می‌کنم لج‌ولجبازی در این شهر به وجود آمده و اختلاف نیست. چهار پنج ماه پیش همه می‌دانستند بخشی از این پول باید در اختیار ورزش همگانی باشد. در آن زمان نفت مسجدسلیمان  پول گرفت و من هم به عنوان مربی که کارم فنی است می‌دانستم شورای تأمین خوزستان چنین مصوبه‌ای کرده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود:‌اکنون هم مسئولان باشگاه صنعت نفت منتظر هستند تا نمایندگان مجلس بگویند هشت میلیارد تومان را دریافت کنید در غیر این صورت این کار را انجام نمی‌دهند زیرا برای‌شان مسئولیت دارد که به جای 12.5 میلیارد هشت میلیارد بگیرند. اکنون همه منتظرند یک جایی مسئولیت قبول کند. هر کسی هم مسئولیت این کارها را بپذیرد آخر کار من گوشت قربانی می‌شوم.

 وی خاطرنشان کرد:  همه می‌گویند پول آوردیم و تیم را به آسیا ببر. در شرایطی که به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم. با این وجود بارها گفتم اگر پول بیاید تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا صنعت نفت را به موفقیت برسانم. به خاطر مردم نهایت تا فردا صبر می‌کنم این امر هشدار یا ضرب شصت نشان دادن نیست تا فردا پول به حساب باشگاه صنعت نفت نیاید از آبادان بیرون می‌زنم و دیگر کارم را ادامه نمی‌دهم.

سرمربی صنعت نفت در مورد پیشنهاد باشگاه سایپا به خودش گفت:‌ همین الان هم سه تیم لیگ یکی دارای امکانات زیاد با من صحبت کرده‌اند. به لطف خدا زحمات بازیکنان، همکارانم و کل مجموعه صنعت نفت جایگاهی پیدا کردم و طبیعی است اگر بیکار شوم پیشنهاداتی خواهم داشت. با این وجود می‌گویم اگر کسی می‌خواهد برای من  و تیم کاری انجام بدهد اکنون وقتش است. بارها به بازیکنانم قول دادم و این چندمین بار است که این وعده‌ها عملی نمی‌شود. اگر اعتبار خود را نزد بازیکنان از دست بدهم درست نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول