اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع اقلام اساسی در بازار به مناسبت ماه رمضان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع اقلام اساسی در بازار به مناسبت ماه رمضان خبر داد و گفت: هیچ‌گونه کمبودی در این راستا در سطح استان وجود ندارد.

توزیع اقلام اساسی در بازار به مناسبت ماه رمضان

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به توزیع اقلام اساسی در بازار اظهار کرد: هم اکنون اقلام توزیعی ماه مبارک رمضان شامل برنج هندی، برنج تایلندی، شکر، گوشت منجمد، روغن نیمه جامد، روغن پخت و پز، روغن سرخ‌کردنی و قند تامین و به میزان مورد نیاز در بازار توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: شکر مورد نیاز کارخانجات و صنوف نیز با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تامین شده و هیچ گونه محدودیتی در تامین آن توسط صنوفی همچون قنادی‌ها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه روغن مورد نیاز استان نیز هم اکنون در همه مراکز توزیع موجود است و هیچ‌گونه کمبودی در این راستا در سطح استان وجود ندارد، گفت: امروز شاهد بازاری با ثبات بیشتر در استان هستیم.

فغفوری در ادامه به بحث بازار مرغ و واگذاری قیمت‌گذاری آن به جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: پیش از این مصوبه مسؤولیت مراحل تامین مرغ، دریافت از مرغداری، تحویل به کشتارگاه، کشتار و تحویل به واحدهای پخش بر عهده جهاد کشاورزی و وظیفه توزیع و قیمت‌گذاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: به دلیل حساسیت موضوع مرغ در کشور، با تشکیل قرارگاه ساماندهی مرغ، صرفاً مسؤولیت نظارت بر قیمت مصوب مرغ عرضه شده در بازار بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این مصوبه امر تامین ، توزیع و تعیین قیمت مرغ بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: هم‌اکنون مرغ در استان زنجان با قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان در حال عرضه است و قیمت مصوب در همه واحدهای پخش و صنوف عرضه کننده رعایت می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول