اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۱۸ میلیاردریالی «آبمیوه گیری» قاچاق از یک انبار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۱۸ میلیارد ریالی کالای قاچاق از یک انبار خبر داد.

کشف ۱۸ میلیاردریالی «آبمیوه گیری» قاچاق از یک انبار

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌گو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف کالای قاچاق به ارزش 18 میلیارد ریال در یک انبار کالا داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: کارآگاهان گشت انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران، حین گشت زنی در محدوده خیابان هاشمی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل بار بسته بندی شده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از داخل خودرو تعدادی دستگاه آبمیوه گیری فاقد بارنامه و مدارک گمرکی کشف و راننده خودرو مدعی شد که از قاچاق بودن محموله بی اطلاع بوده و اموال را از یک انبار کالا در محدوده شور آباد بارگیری کرده و قصد داشته آن را به فردی تحویل بدهد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه راننده خودرو دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت اقتصادی تهران انتقال یافت، افزود: با شناسایی مالک انبار کالا و نشانی دقیق آن، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری مالک انبار و بازرسی از داخل انبار کالا اخذ شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل انبار یک هزار و 168 دستگاه آبمیوه گیری قاچاق کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را 18 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه مالک انبار کالا نیز دستگیر شد، خاطر نشان کرد: هر دو متهم پس از تحقیقات پلیسی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول