اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بازگشت بیش از ۶۰ واحد به مدار تولید طی دو سال اخیر

استاندار قم گفت: جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولید و بازگشت بیش از ۶۰ واحد به مدار تولید طی دو سال اخیر، مهم ترین رویکرد مدیریت استان بوده و خوشبختانه موفقیت های بسیار خوبی در این حوزه نصیب استان شده است.

بازگشت بیش از ۶۰ واحد به مدار تولید طی دو سال اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن کرامت استانداری با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» بیان داشت: خوشبختانه استان قم در سال های قبل به توفیقات اقتصادی خوبی دست یافته و گام های مؤثری در راستای رونق و جهش تولید در استان برداشته شده که خروجی آن احیا و توسعه واحدهای صنعتی در استان بوده است.

وی افزود: جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولید و بازگشت بیش از ۶۰ واحد به مدار تولید طی دو سال اخیر، مهم ترین رویکرد مدیریت استان بوده و خوشبختانه موفقیت های بسیار خوبی در این حوزه نصیب استان شده است.

استاندار قم گزارش دهی به مردم و اطلاع رسانی از اقدامات استان را در راستای جهش تولید ضروری دانست و گفت: تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی در زمینه دستاوردها و  توفیقات اقتصادی دولت می تواند ایجاد فضای شور و نشاط و امیدآفرینی در بین مردم را به دنبال داشته باشد.

وی تداوم سیاست های اقتصادی مسؤولان برای رفع موانع تولید را در ماه های پایانی دولت مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: همواره در اختلافات بین دستگاه های دولتی و واحدهای تولیدی، حامی و پشتیبان بخش تولید بوده و خواهم بود، ضمن آن که تحقق شعار امسال نیز باید به عنوان خط مشی و فصل الخطاب مورد اهتمام مدیران قرار بگیرد.

سرمست گره گشایی از مشکلات تولید و اشتغال را خط قرمز مدیریت استان خواند و اضافه کرد: مدیران باید فرصت خدمت در شهر کریمه اهل بیت (س) را قدر بدانند.

وی همچنین به تکمیل و راه اندازی فازهای توسعه ای واحدهای تولیدی موفق اشاره کرد و گفت: دستگاه های دولتی باید از بخش خصوصی در این عرصه  به صورت جدی حمایت کنند.

استاندار قم سپس همراهی بیشتر بانک ها را با سیاست های کلان استان مبنی بر احیاء واحدهای تولید و همچنین تحقق رونق تولید خواستار شد و تصریح کرد: بانک ها باید مدیران استان را در تحقق هرچه سریع تر مصوبات جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یاری کنند.

سرمست تعیین تکلیف مناطق نمونه گردشگری استان را یکی از نیازهای مهم عنوان و اظهار کرد: توسعه طرح های بوم گردی باید مورد توجه جدی مسؤولان امر باشد.

وی با اشاره به تفاهم نامه ۳ هزار میلیارد ریالی بین استانداری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای اجرای طرح های اشتغالزایی و رونق تولید در استان گفت: باید پیگیری های مجدانه برای عملیاتی شدن مفاد این تفاهم نامه و همچنین سایر تفاهم نامه هایی که توسط دستگاه های ذیربط منعقد شده است انجام شود.

استاندار قم در عین حال به تشکیل منظم جلسات ستاد تسهیل و رفع و موانع تولید استان و همچنین بازدید سه شنبه های اقتصادی توجه داد و افزود: این ستاد و کارگروه های زیرمجموعه آن به عنوان پیشران و موتور محرک همه کمیته های اقتصادی استان فعال است، ضمن آن که کارگروه های زیرمجموعه باید همسو با مصوبات این ستاد حرکت کنند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول