اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت 8 مبلغ در فضای مجازی و مساجد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: هشت نفر مبلغ از اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه در فضای مجازی برنامه‌های مربوط به ماه رمضان را اجرایی خواهند کرد.

فعالیت 8 مبلغ در فضای مجازی  و مساجد

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا امسال در امامزادگان و بقاع متبرکه مبلغین در طرح ضیافت الهی حضور نخواهند داشت بلکه از طریق فضای مجازی و حضور در کانال‌ها و گروه‌های مختلف برنامه‌های متنوع ارائه خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه در ماه رمضان مبلغین از طریق فضای مجازی پاسخگوی سوالات شرعی متناسب با ایام ماه مبارک رمضان خواهند بود، اضافه کرد: همچنین مبلغین طرح ضیافت الهی در بخش‌های تربیت کودک مشاوره دینی مشاوره وقف و ... در طول ماه مبارک رمضان فعالیت خواهند داشت.
وی تصریح کرد: چون برنامه‌های تبلیغ امسال از طریق فضای مجازی ارائه خواهد شد، ۸ مبلغ از اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه در فضای مجازی برنامه‌های مربوط را اجرایی خواهند کرد.
کرمی ادامه داد: امسال از سوی ستاد عالی تفسیر هم یک مفسر قرآن کریم در استان حاضر می‌شوند و از طریق فضای مجازی که مباحث ایشان قبلا ضبطی است، پخش خواهد شد.

کرمی تصریح کرد: از ویژه برنامه‌هایی که اوقاف و امور خیریه امسال در ماه مبارک رمضان تدارک دیده است پخت غذای گرم و توزیع بین جامعه هدف با توجه به شیوع ویروس کرونا است که در این راستا از ظرفیت حسینیه‌ها، تکایا و بقاع متبرکه استفاده می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برنامه‌های متنوع و مشترک که در ایام ماه مبارک رمضان از طریق فضای مجازی و رسانه استانی اجرای برنامه خواهند داشت حمایت و پشتیبانی خواهد کرد که شامل اداره کل تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز و بنیاد بین‌المللی غدیر بنیاد مهدویت است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول