اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رتبه سوم قم در اعتبارات تفاهم نامه ای جهش تولید

استاندار قم از کسب رتبه نخست استان در زمینه کمک های فنی و اعتباری و همچنین رتبه سوم در موضوع تخصیص اعتبارات تفاهم نامه های جهش تولید خبر داد و بر توجه به برنامه هفته توسعه در برنامه ریزی های مربوط به اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.

رتبه سوم قم در اعتبارات تفاهم نامه ای جهش تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سخن می گفت با تقدیر از تلاش های مسؤولان اقتصادی استان برای جذب اعتبارات سال گذشته اظهار کرد: باید گفت اغلب پیشنهاداتی که در ستاد اقتصاد مقاومتی استان به تصویب می رسد، عملیاتی می شود و بعضا در سطح ملی هم اثرگذار است.

وی افزود: خوشبختانه استان قم در سال های اخیر به موفقیت های اقتصادی خوبی دست یافته است که کسب رتبه نخست استان در زمینه کمک های فنی و اعتباری و همچنین رتبه سوم در موضوع تخصیص اعتبارات تفاهم نامه های جهش تولید از محل منابع یک میلیارد دلاری صندوق توسعه و در بین استان های کشور از آن جمله است.

استاندار قم با اشاره به اوج تحریم های ظالمانه آمریکا در سال ۹۹ ادامه داد: انتظار می رود با شکست ترامپ، شاهد برخی گشایش های اقتصادی و کاهش فشارها و همچنین بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی باشیم.

سرمست افزود: متأسفانه شیوع کرونا در سال گذشته با وجود تاب آوری زیاد حوزه های سلامت و اقتصاد ضررهای جبران ناپذیری به کشور وارد کرد که البته با سیاست هایی که دولت در شرایط کرونایی در پیش گرفت، شاهد فعالیت های خوبی در زمینه تولید بودیم.

وی همچنین خیز ویروس جهش یافته انگلیسی و موج چهارم کرونا را در سراسر کشور و استان قم مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: سیاست های ستاد ملی مبارزه با کرونا و همراهی مردم می تواند به تاب آوری و بهبود وضعیت سلامت جامعه کمک کند.

استاندار قم در ادامه با بیان این که در برنامه ریزی های اقتصاد مقاومتی باید به برنامه هفتم توسعه توجه داشته باشیم گفت: توجه به شرایط پیش بینی نشده از جمله کرونا نیز باید در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار بگیرد.

سرمست در عین حال اضافه کرد: در سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» باید در تصمیماتی که ایجاد مانع می کنند تجدیدنظر شود.

وی با اشاره به نگاه پشتیبان و حمایت کننده مدیران نسبت به تولید گفت: کارگروه های تخصصی باید کاربردی باشند و فرایند رسیدگی به مشکلات فعالان اقتصادی را تسریع بخشند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول