اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شکایت باشگاه پیکان از داور بازی با گل‌گهر/ درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ

باشگاه پیکان به طور رسمی از داور دیدار با گل‌گهر سیرجان شکایت کرد.

شکایت باشگاه پیکان از داور بازی با گل‌گهر/ درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان دیدار روز گذشته پیکان مقابل گل‌گهر سیرجان گل اول تیم میهمان در شرایطی توسط مرتضی تبریزی به ثمر رسید که خودروسازان اعتقاد به خطای هند توسط او داشتند.

پیکانی ها در جریان بازی اعتراض های شدیدی به داور مسابقه انجام دادند و معتقد بودند مهاجم گل گهر با دست توپ را وارد دروازه کرده است. باشگاه پیکان همچنین امروز بیانیه‌ای نیز در اعتراض به اشتباهات پرتعداد و سریالی داوران در مسابقات گذشته این تیم صادر کرد.

این صحنه مشکوک داوری، یکی از ویژه‌ترین اتفاقات هفته بیستم لیگ برتر بود و به همین خاطر کارشناسان داوری پرتعدادی در این باره به قضاوت نشستند. بعد از این اتفاقات باشگاه پیکان با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ شکایت رسمی خود از قضاوت میثم حیدری را اعلام کرد. 

در نامه شکایت پیکان از داور دیدار با گل‌گهر به اشتباه واضح او اشاره و از کمیته داوران و سازمان لیگ خواسته شده که در بازی های این تیم از داوران باتجربه استفاده کنند. 

پیکانی‌ها همچنین با استناد به نظرات برخی کارشناسان داوری درباره صحنه مشکوک مسابقه دیروز خواهان برخورد با داور جوان مسابقه روز گذشته با گل‌گهر شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول