اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

عرضه گوشت تنظیم بازار به مناسبت ماه رمضان آغاز شد

یک مقام مسئول گفت: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان توزیع گوشت قرمزبه قیمت تمام شده و به منظور تنظیم بازار با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام کشور آغاز شد.

عرضه گوشت تنظیم بازار به مناسبت ماه رمضان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سجاد امیر زادگان گفت: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان سامانه هست اینجا وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  در همه استان ها گوشت و برنج به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی عرضه می کند. 

مدیر شبکه توزیع «شبکه هوشمند هست اینجا» افزود: در حال حاضر عرضه این محصولات در  استان‌های تهران، البرز،اصفهان، قم و مرکزی آغاز شده و به زودی در استان‌های سمنان، گیلان، قزوین، مازندران، زنجان و خراسان رضوی نیز عرضه می شود.

مدیر شبکه توزیع شبکه هوشمند هست اینجا  ادامه داد: این محصولات شامل گوشت  گوساله جوان نر پرواری بدون چربی به صورت بدون چربی و به قیمت هرکیلوگرم 105 هزار تومان  همچنین برنج طارم رقم ندا به قیمت 24.5 هزار تومان عرضه می شود.

وی تصریح کرد: این محصولات با همکاری ستاد اجرای فرمان امام(ره) با شرکت پشتیبانی امور دام انجام می شود و مردم برای تهیه آن می توانند به سامانه هست اینجا مراجعه کنند و بعد از ثبت نام و خریداری محصول خود آن را از فروشگاه های معرفی شده در سامانه دریافت کنند.

امیر زادگان گفت: بر این اساس برای هر نفر امکان خریداری 30 کیلوگرم برنج و 3 کیلوگرم گوشت گوساله به قیمت های یاد شده فراهم شده است.

وی یاد آورد شد که این محصولات به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی و تنظیم بازار به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول