اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس؛ استانی پیشرو در حوزه هنر انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: اگر بخواهیم در عرصه هنر انقلاب اسلامی، فعالیت تأثیرگذاری انجام شود، باید برنامه ریزی و اجرای برنامه‌ها در استان فارس انجام شود زیرا با توجه به سابقه استان فارس در حوزه فرهنگ و هنر می‌توان گفت استانی پیشرو در حوزه هنر انقلاب اسلامی است.

فارس؛ استانی پیشرو در حوزه هنر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام عصر امروز در آئین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید حوزه هنری فارس بیان کرد: فارس یکی از پرظرفیت‌ترین استان‌های کشور در حوزه فرهنگ و هنر است و باید از ظرفیت‌های موجود در استان به گونه‌ای استفاده گردد که موتور نیمه خاموش حوزه هنری فعال شود.

وی بیان کرد: با توجه به موج چهارم کرونا، متولیان فرهنگی در استان فارس رسالت خود را فراموش نکرده‌اند و حتی در این زمان نیز نسبت به نوسازی فضای فرهنگی و هنری استان اقدام کرده‌اند تا شاهد توسعه فرهنگی استان فارس باشیم.

آیت الله دژکام متذکر شد: اگر بخواهیم در عرصه هنر انقلاب اسلامی، فعالیت تأثیرگذاری انجام شود، باید برنامه ریزی و اجرای برنامه‌ها در استان فارس انجام شود زیرا با توجه به سابقه استان فارس در حوزه فرهنگ و هنر می‌توان گفت استانی پیشرو در حوزه هنر انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: مجموعه قابل توجه‌ای از زیرساخت‌های حوزه فرهنگ اسلامی در استان فارس وجود دارد و باید از این امکانات سخت افزایی، بیشترین بهره برداری صورت بگیرد این درحالی است که ظرفیت‌های قابل توجه‌ای در حوزه هنری فارس است اما این سوال مطرح است چه قدر از این زیرساخت‌ها در استان فارس مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

وی تاکید کرد: باید از فضاهای تعطیل حوزه هنری که در استان فارس وجود دارد بهره برداری لازم شود و نگاه ویژه ای به استان فارس در زمینه هنر وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان فارس در حوزه هنر می‌تواند آینده درخشانی را برای فارس و کشور فراهم کند و باید آوازه فرهنگ و هنر فارس در کشور بپیچد و موجب شود جهانیان با فرهنگ غنی ایران و استان فارس آشنا گردند.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: بازسازی و بازآفرینی هنرهای اسلامی در استان فارس موجب خواهد شد برنامه ریزی کلانی برای کشور و جهان در حوزه هنر شکل بگیرد و با توجه به ویژگی‌های که استان فارس دارد می‌توان گفت که هنوز نتوانسته‌ایم تمام ظرفیت‌های استان را در حوزه هنر به کار بگیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه جریان ارزشمند و حکیمانه ای در استان فارس فعال شده است، گفت: این جریان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان فارس شکل گرفته و به طور حتم، آینده روشنی در حوزه گام دوم انقلاب در استان فارس شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام محمد صادق مهرابی بیان کرد: گفتمان‌سازی از جمله محورهایی است که مورد تاکید سازمان تبلیغات اسلامی نیز بود که این جریان ارزشمند باعث ایجاد هماهنگی و همدلی در استان فارس شده که نتیجه این مهم با حضور حداکثری مردم و گروه‌های مختلف در انتخابات نمایان خواهد شد.

وی یادآور شد: در زمینه گفتمان سازی نیز شاهد همدلی و اتحاد در جهت رفع مشکلات مردم خواهیم بود.

به گزارش فارس، در این مراسم وحید نمازی به عنوان رئیس حوزه هنری استان فارس معارفه شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول