اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ملوانان بازهم رایکا را شکست دادند

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک در هفته بیستم با نتیجه یک‌بر صفر تیم رایکا بابل را شکست دادند.

ملوانان بازهم رایکا را شکست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، عصر امروز ملوان بندرانزلی در هفته بیستم لیگ دسته اول در ورزشگاه تختی توانست تیم رایکای بابل را یک‌بر صفر شکست دهد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار با ترکیب ابوالفضل عباسی، عیسی پرتو، میعاد یزدانی، رسول ناصر بخت، مهدی هاشمی نژاد، مهدی نیایش پور، اصغر نصیری، سهیل فداکار، فربد بلوک باشی، وحید فارغ و سبحان پسندیده رو در روی تیم رایکا قرار گرفت.

تیم رایکا بابل نیز با ترکیب سعید ابراهیم پور، ناصر رضایی، محسن آقایی، میلاد باقری، حسین رسولی، میلاد سوری، یاسر حاتم زاده، میثم کریمی، علی خسرونژاد، امین رضایی و سامان نورمحمدی مقابل تیم ملوان بندرانزلی قرار گرفت.

دو تیم ملوان انزلی و رایکا بابل در حالی در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که هر دو تیم در هفته نوزدهم از رقابت‌ها حریفان خود را شکست داده بودند و باروحیه مناسب در این دیدار مقابل یکدیگر قرار گرفتند، همچنین تیم رایکا بابل به علت بستری بودن سرمربی خود، نادر دست‌نشان در بیمارستان از حضور او در این دیدار محروم بود.

در نیمه اول بازی هر دو تیم بازی زیبا و پربرخوردی را از خود نشان دادند که بعضاً با اعتراضاتی از سوی هر دوتیم به وجود آمد و داور بازی چند بار از کارت زرد استفاده کرده و یکبار نیز از کارت قرمز برای اخراج کردن یاسر حاتم زاده بازیکن تیم رایکا استفاده کرد.

درنهایت در دقیقه ۳۶ بازی ملوانان بر روی موقعیت یک کرنر با ضربه سر عیسی پرتو دروازه تیم رایکا بابل را باز کرد و با همین نتیجه نیمه اول را به سود خود تمام کرد‌‌.

در نیمه دوم بازی تیم ملوان انزلی بیشترین سهم مالکیت توپ و ایجاد موقعیت را داشت و در یک صحنه نیز به گل رسید اما داور بازی آن‌ها خطا تشخصی داد و دیدار دو تیم تا پایان نیمه دوم با همان نتیجه باقی ماند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول