اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اعمال قانون بیش از 11 هزار خودروی متخلف در زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اعمال قانون بیش از 11 هزار دستگاه خودروی متخلف که به قانون منع ترددهای شبانه در سطح شهرستان های استان بی توجه بودند خبر داد.

اعمال قانون بیش از 11 هزار خودروی متخلف در زنجان

عباس مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در همه شهرها با هر نوع رنگبندی ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ادامه داد: این تعداد خودرو از ابتدای سال‌جاری تا کنون و پس از بی‌توجهی به پیامک‌های ارسالی و راهنمایی همکاران پلیس راهور مبلغ ۲ میلیون ریال جریمه شدند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس ورود و خروج خوروها از مناطق با رنگ‌بندی قرمز و نارنجی ممنوع بوده و متخلفان برابر قانون جریمه خواهند شد ضمن اینکه تردد بین ساعات ۲۲ تا ۳ بامداد در همه مناطق شهری با رنگ‌های مختلف ممنوع است.

مظفری با اشاره به اعمال قانون بیش از ۱۱ هزار خودرو در راستای محدودیت‌های کرونایی از طریق دوربین‌های پایش تصویری و عوامل پلیس راهور در شهرستان‌های استان زنجان، گفت: عده‌ای نیز برای فرار از قانون اقدام به دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروها می‌کنند که این عمل جرم بوده و عاملان به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه افرادی که اقدام به تخلفات رانندگی می‌کنند در واقع حقوق شهروندی را زیر پا گذاشته‌اند، افزود: ایجاد نظم ترافیکی مستلزم همکاری آحاد جامعه بوده و همگان باید در این راستا احساس مسؤولیت داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان از همکاری و تعامل مردمی فهیم زنجان با پلیس تقدیر کرد و اظهار داشت: امیدواریم با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و کاهش ترددها بتوانیم زنجیره اتصال این بیماری را قطع و به حافظان سلامت کمک کنیم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول