اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ساماندهی شیمیدر قم برای قهرمانی در بسکتبال ایران

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم از ساماندهی تیم بسکتبال شیمیدر برای حضور موفق در فصل آتی لیگ برتر بسکتبال خبر داد.

ساماندهی شیمیدر قم برای قهرمانی در بسکتبال ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمتر کسی است که در سطح اول ورزش ایران به ویژه رشته المپیکی بسکتبال نام شیمیدر و مدیرعامل موفق این باشگاه در عرصه اقتصاد و صنعت کشور و یکی از خیّرین و چهره‌های تاثیرگذار ورزش یعنی هنریک درغوکاسیان را نشنیده باشد، مدیرعامل مجموعه‌ای موفق که از سال ۱۳۸۸ تیم‌داری در بسکتبال ایران را استارت زده و همواره حضوری موفق و نقشی تاثیرگذار در بسکتبال ایران داشته است.

مدیرعامل باشگاه شیمیدر می‌گوید حدود ۱۲ سال قبل وقتی تیم‌داری در بسکتبال ایران را آغاز کردیم، تصور برخی افراد در متن و حاشیه بسکتبال، حضور مقطعی و کوتاه مدت ما در این عرصه بود اما شیمیدر اکنون سیزدهمین سالی است که در سطح اول بسکتبال ایران حضور دارد.

شیمیدر در فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ لیگ برتر بسکتبال ایران نیز خود را به جمع چهار تیم حاضر در مرحله پایانی رقابت‌ها رساند اما چیزی شبیه به نیمه نهایی سال ۱۳۹۷ برای این تیم رخ داد و این تیم که از سال ۱۳۹۸ نماینده استان قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بسکتبال ایران شده، نتوانست به فینال راه یابد.

این در حالی است که شیمیدر در مجموع عملکردی موفق در این فصل لیگ برتر بسکتبال مردان ایران داشت اما این تیم هنوز عطش قهرمانی دارد و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم پس از پایان مسابقات تیم بسکتبال شیمیدر در مرحله نیمه نهایی فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در پیامی خطاب به هواداران این تیم، نوید حضور یک تیم قوی‌ در دوره آتی لیگ برتر ایران را داد.

هنریک درغوکاسیان ابتدا به تمجید از تمام هواداران شیمیدر و‌ حمایت اهالی بسکتبال از این تیم پرداخت و سپس از رئیس و سایر اعضای فدراسیون بسکتبال ایران به واسطه برگزاری این فصل از مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در شرایط سخت کرونایی قدردانی کرد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم در ادامه عنوان کرد: متاسفانه شاهد آن بودیم علیرغم تلاش شبانه‌روزی و بسیار زیاد بازیکنان و کادر فنی باشگاه، تیم بسکتبال شیمیدر از راه یافتن به فینال مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بازماند، بنابراین با پوزش از تمامی هواداران باشگاه، قطعا در مسابقات دوره بعد سوپر لیگ ایران و با حمایت‌های بی‌دریغ آن عزیزان و سازماندهی بهتر  تیم، رسیدن به مقام قهرمانی دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول