اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

واکسیناسیون ۳۱ بیمار خاص در اسدآباد/ تزریق ۹۵ درصد واکسن‌

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از واکسیناسیون ۳۱ بیمار خاص علیه بیماری کرونا در اسدآباد خبر داد.

واکسیناسیون ۳۱ بیمار خاص در اسدآباد/ تزریق ۹۵ درصد واکسن‌

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان الهام عظیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق آمار دیروز متاسفانه طی ۲۴ ساعت سه نفر در اسدآباد به علت کرونا درگذشتند اظهار کرد: هر سرماخوردگی را باید کرونا تلقی کرد و در قرنطینه به سر برد.

وی با تاکید به اینکه مردم خود را قرنطینه خانگی کنند و نباید لجبازی باشد گفت: آمار مبتلایان به کرونا دیگر از عدد و ارقام گذشته و باید فرهنگ استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین مردم نهادینه شود در غیر این صورت هرروز شاهد مرگ عزیزان خواهیم بود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه باید چاره‌ای اندیشید و در زمینه رعایت پروتکل بهداشتی و مراقبت از خود فرهنگ‌سازی کرد افزود: متأسفانه اکثر ادارات هم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و گاهی شاهد عدم استفاده ماسک از سوی کارکنان هستیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۱ نفر از پاکبانان، ۱۵ نفر از جانبازان، ۵ نفر از کسانی که در امر تدفین اموات در آرامستان مشغول بودند، واکسینه شدند خاطرنشان کرد: ۳۰ نفر از پرسنل اورژانس، ۱۸۶ پرسنل درمان، ۸۷ پزشک و ۳۱ بیمار خاص سرطانی، دیالیزی و هموفیلی نیز در این گروه جای دارند.

عظیمی با بیان اینکه واکسیناسیون ۲۵ پزشک در مطب‌های خصوصی علیه بیماری کرونا خبر داد و با بیان اینکه تاکنون ۹۵ درصد واکسن‌ها تزریق‌ شده است بیان کرد: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز تنها ناظر در امر تدفین بیماران کرونایی است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول