اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مونت:چلسی فصل را به خوبی به پایان می رساند

هافبک جوان تیم فوتبال چلسی گفت:چلسی خوب بازی می کند و تلاش دارد فصل را به خوبی به پایان رساند.

مونت:چلسی فصل را به خوبی به پایان می رساند

به گزارش خبرگزاری فارس، میسون مونت شب گذشته در بازی با پورتو یکی از چهره های خوب تیم چلسی بود. هافبک 22 ساله بعد از باخت یک بر صفر چند ساعت قبل، خوشحال بود که تیمش در بازی رفت 2 بر صفر برنده شد و در مجموع به برتری رسید تا صعود کند.

مونت گفت: بهتر از این نمی شد.البته می توانستیم بهتر هم بازی کنیم اما در ذهن مان این فکر را داشتیم که چطور به نیمه نهایی برسیم.

وی در مورد نقش توماس توخل، سرمربی تیمش در راهیابی به نیمه نهایی گفت: مسلم است که توخل تاثیر بسزایی در موفقیت ما داشته است.چون واقعا سخت است که در وسط فصل بیایید و تیم را به اینجا برسانید. البته ما از همان روز اول می دانستیم او چه چیزی می خواهد. به همین خاطر تلاش کردیم خواسته هایش را در زمین پیاده کنیم. در تمرینات سخت کارکردیم و در بالاترین سطح ظاهر شدیم.به همین شکل هم به کارمان باید ادامه دهیم.

مونت ادامه داد: اکنون وضعیت خوبی داریم، خوب بازی می کنیم. تمرکز کامل بر بازی داریم. می دانیم هدف مان از هر بازی چیست. فکر می کنم در حال به انجام رساندن فصلی خوب هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول