اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

پخش مجازی ویژه‌برنامه «میهمانی خدا» با مجری‌گری اسماعیل آذر

برنامه «میهمانی خدا» در شب‌های ماه مبارک رمضان و در بستر فضای مجازی ویژه بچه‌های مسجد پخش می‌شود.

پخش مجازی ویژه‌برنامه «میهمانی خدا» با مجری‌گری اسماعیل آذر

به گزارش خبرگزاری فارس، مجموعه برنامه‌های «میهمانی خدا» ویژه ماه مبارک رمضان به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با اجرای «اسماعیل آذر» مجری کارشناس برنامه‌های ادبی هر شب در بستر فضای مجازی برای علاقه‌مندان به این عرصه اجرا و پخش می‌شود.

این برنامه با بهره‌گیری از مضامین دینی، تحفه‌ای متفاوت برای افرادی است که در ایام قبل از کرونا و شب‌های ماه رمضان عادت داشتند، در مساجد حضور یابند و از منابر استفاده کنند. در این راستا میهمانی خدا تلاش می‌کند در قالبی متفاوت قطعات ادبی کوتاه با محتوای قرآنی-حدیثی را که از جنبه‌های ادبی نیز برخوردارند بررسی کند؛ چراکه بُن‌مایه بخش عظیمی از ادبیات گران‌سنگ فارسی منبعث از این مضامین است.

 هدف برنامه مجازی میهمانی خدا طرح موضوعات اخلاقی از دریچه محتوای ادبی و دینی است چراکه هزاران سال شاعران و نویسندگان ایران‌زمین با قرآن و حدیث مانوس بوده و نَفَس آنها برگرفته از این آیات و احادیث بود.

برنامه میهمانی خدا، هر شب ساعت ۲۱ علاوه بر پخش در سامانه بچه‌های مسجد، از طریق پیام‌رسان «گپ» و همچنین صفحه اینستاگرام به نشانی Bachehayemasjed.fahma قابل دریافت است؛ ضمن اینکه با رایزنی با رسانه ملی نیز این برنامه از آنتن یکی از شبکه‌های تلویزیون پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول